Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vizuál 108. Uniqa Primátorek navrhli Tomski & Polanski

Originální vizuál pro další ročník slavných veslařských závodů vytvořilo ceněné ilustrátorské duo, které oslovila agentura Raul. Tradici ukazují v nových barvách.

„Když jsme se poprvé dozvěděli o této nabídce, vzali jsme jako čest podílet se na grafice k tak slavnému závodu, jako jsou Primátorky,“ řekl Lukáš Tomek alias Luke Tomski z předního českého uměleckého dua Tomski & Polanski. S představou dlouholeté tradice i specifické atmosféry oblíbených veslařských závodů v hlavě se mladí ilustrátoři pustili do práce.

Výsledkem je nový originální vizuál 108. Uniqa Primátorek, které proběhnou 18. a 19. září tradičně na pražské náplavce Rašínova nábřeží. Spojuje v sobě barevnou rozmanitost, typickou pro tvorbu Tomski & Polanski, i atmosféru prestižního závodu se 111letou tradicí. „Ohledně ilustrace byla jasná představa hned od začátku: panorama s pražskými mosty a bojující týmy osmiveslic,“ popisuje Tomski vznik návrhu. „Hlavně, aby obraz odrážel atmosféru závodu, navnadil a přilákal jak tradiční fanoušky, tak nové zájemce,“ dodává.

Reklama
MMcite

Pro spolupráci ilustrátory oslovila agentura Raul, která je marketingovým partnerem Primátorek. „Dílo přesně vystihuje tradici a závodní atmosféru, která se už více než století pojí s nejslavnějším českým veslařským závodem. Máme z něj velkou radost a věříme, že se bude líbit i dalším fanouškům sportu a umění,“ říká David Douša, account director v Raulu.

Pro úspěšnou ilustrátorskou dvojici přitom zdaleka nešlo o první projekt, ve kterém své výtvarné umění spojili se sportem. V minulosti spolupracovali například s televizí Eurosport, pro kterou umělecky ztvárnili historii slavného cyklistického závodu Paříž–Roubaix.

„Popravdě, já sám jsem velký milovník sportu. Pravidelně běhám, cvičím, jsem vášnivý cyklista, a to se také v našich ilustrací hodně projevuje,“ vysvětluje Lukáš Tomski. „Primátorky jsem několikrát sledoval a vždy ve mně osmiveslice zanechaly krásný týmový dojem. Člověk úplně zatouží být součástí některé z posádek, jet tento závod v krásném prostředí matičky Prahy.“

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)