Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Symbio je agenturou Zalanda, spouštějí kampaň

Podzimní komunikaci cílenou na muže spouští platforma pro módu a životní styl se svou novou kreativní agenturou. Spolupracují i s Leošem Marešem.

Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, řídilo doposud svou komunikaci pro ČR i další regiony globálně z německé centrály. V tomto roce však komunikační aktivity na lokálních trzích posílilo a na českém trhu si pro strategicko-kreativní spolupráci vybralo agenturu Symbio. Společně právě spouštějí podzimní kampaň cílenou na české a polské muže a spolupracují přitom se známými mužskými tvářemi.

Koncept kampaně Pro vás, pro něj, pro všechny, vychází z našeho průzkumu překážek, které muži při nakupování módy vnímají. Zalando na většinu z nich přirozeně odpovídá už samotným produktem a funkcemi. Naším úkolem tak bylo najít správnou strunu, na kterou můžeme zabrnkat. Muže zveme do světa Zalando, kde najít perfektní košili je leckdy rychlejší než ji obléct, nebo kde můžete strávit ve zkušební kabince klidně měsíc a nikdo vám přitom nedýchá na krk,” vysvětluje Michaela Pechanová, kreativní ředitelka agentury SYMBIO.

Reklama
ČEZ

V kampani se objevuje Leoš Mareš, Jan Cina, David Koller, polský populární herec Maciej Musiałowski nebo model a MMA zápasník Gamou Fall. Produkčně projekt zaštítilo Creative Embassy v čele s režisérem Lubošem Vackem a fotografem Pavlem Hejným. Videa i vizuály budou k vidění v TV, na sociálních sítích, v dalších online médiích, v printu i na venkovních formátech.

Módní e-commerce trh zažil v uplynulých dvou letech pod vlivem koronakrize a uzavřených kamenných obchodů významný nárůst. V lockdownových časech došlo k silné změně nákupních návyků celé populace a podle dostupných dat plánuje asi ⅓ nových online zákazníků u objednávání oděvů přes internet i zůstat. Také proto se Zalando rozhodlo pro posílení a lokalizaci komunikace, aby lépe odpovídala místní kultuře.

První vlaštovkou strategické, kreativní a produkční spolupráce agentury Symbio a značky Zalando byla aktivace během jarního Mercedes Benz Prague Fashion Weeku. Streaming přehlídek z místa, rozhovory s návrháři a stylisty nebo videa s odborníky na udržitelnější módu řešilo pro Zalando právě Symbio. Dalším společným projektem je prezentace Zalanda v Elle Beauty Lounge na Karlovarském filmovém festivalu.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)