Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Surikata PR se stará o komunikaci OpticLab

Komunikační podpora pro tuzemskou síť obchodů se slunečními brýlemi a oční optikou zahrnuje vztahy s médii, produktové a korporátní PR.

OpticLab nyní nabízí sluneční i dioptrické brýle ve třech kamenných prodejnách, strategicky rozmístěných v centru Prahy. Nejnovější z nich, sídlící na Náměstí Republiky, je pak úzce specializovaná na sportovní sortiment. Jedním z hlavních pilířů značky je nadstandardní zákaznický servis a široký sortiment brýlí prémiových značek.

„Komunikaci budeme orientovat především produktově, protože chceme zákazníkům demonstrovat celou šíři sortimentu od kontaktních čoček, přes obruby dioptrických brýlí ve všech cenových kategoriích, po sluneční brýle volnočasové i sportovní. Nebudeme opomíjet ale ani témata korporátní. Jsem velice rád, že si OpticLab vybrala naši agenturu, a věřím, že bude spolupráce oboustranně přínosná,“ uvedl k nové spolupráci Martin Šemík, jednatel společnosti Surikata PR.

Reklama
ČEZ

Agentura Surikata PR působí na trhu již třetí rok a do jejího portfolia klientů se řadí například nejnavštěvovanější pražské outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet, luxusní francouzská kosmetika Sisley Paris nebo největší tuzemský poskytovatel služeb call center, společnost Conectart.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)