Komunikační podpora pro tuzemskou síť obchodů se slunečními brýlemi a oční optikou zahrnuje vztahy s médii, produktové a korporátní PR.
OpticLab nyní nabízí sluneční i dioptrické brýle ve třech kamenných prodejnách, strategicky rozmístěných v centru Prahy. Nejnovější z nich, sídlící na Náměstí Republiky, je pak úzce specializovaná na sportovní sortiment. Jedním z hlavních pilířů značky je nadstandardní zákaznický servis a široký sortiment brýlí prémiových značek.
„Komunikaci budeme orientovat především produktově, protože chceme zákazníkům demonstrovat celou šíři sortimentu od kontaktních čoček, přes obruby dioptrických brýlí ve všech cenových kategoriích, po sluneční brýle volnočasové i sportovní. Nebudeme opomíjet ale ani témata korporátní. Jsem velice rád, že si OpticLab vybrala naši agenturu, a věřím, že bude spolupráce oboustranně přínosná,“ uvedl k nové spolupráci Martin Šemík, jednatel společnosti Surikata PR.
Agentura Surikata PR působí na trhu již třetí rok a do jejího portfolia klientů se řadí například nejnavštěvovanější pražské outletové centrum Fashion Arena Prague Outlet, luxusní francouzská kosmetika Sisley Paris nebo největší tuzemský poskytovatel služeb call center, společnost Conectart.