Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

René Zavoral byl znovuzvolen generálním ředitelem Českého rozhlasu

Rada Českého rozhlasu včera na svém veřejném zasedání potvrdila Reného Zavorala ve funkci generálního ředitele Českého rozhlasu i pro druhé funkční období. To Renému Zavoralovi začne 21. ledna 2022. V tajném hlasování obdržel stávající generální ředitel sedm hlasů z devíti možných; volby se neúčastnil radní Josef Nerušil.

Ke znovuzvolení potřeboval René Zavoral dvě třetiny hlasů z celkového počtu devíti radních. Mezi hlavní priority znovuzvoleného generálního ředitele ČRo budou i nadále patřit posilování Českého rozhlasu jako nezávislého, svobodného a moderního média veřejné služby a rozvoj jeho služeb pro posluchače.

Během mého současného mandátu se podařilo zajistit Českému rozhlasu ekonomickou stabilitu i rekordní postavení na mediálním trhu. Pro naše posluchače jsme zřídili nové stanice a nabídli jim řadu dalších nových služeb i v online prostředí. V nadcházejících šesti letech chci pozici Českého rozhlasu jako klíčové národní kulturní instituce ještě více posílit, nadále bude potřeba rozvíjet jeho programovou nabídku i všechny platformy, na kterých nabízí své služby veřejnosti. Stále budu zdůrazňovat roli ČRo jako média veřejné služby, které je každodenním průvodcem svých posluchačů a které jim nabízí pestrost, nezávislý pohled na věc a podporuje je v utváření vlastních názorů,“ uvedl generální ředitel ČRo René Zavoral.

Reklama
Abovalve

Zavoral je generálním ředitelem Českého rozhlasu od 21. ledna 2016. Ve svém prvním šestiletém funkčním období podporoval transparentnost ČRo a komunikaci s veřejností, například zavedením takzvaného rozklikávacího rozpočtu či zřízením funkce Ombudsmana. Vysílání ČRo posílil o další regionální stanice v Liberci, Karlových Varech a ve Zlíně. Zřízena byla také speciální digitální stanice Radiožurnál Sport, zpravodajský server iRozhlas či největší audio portál v republice mujRozhlas.cz.

Stanice ČRo Radiožurnál se v roce 2021 po patnácti letech opět stala nejposlouchanější rozhlasovou stanicí a ČRo získal rekordní podíl na trhu 27,4 procenta. Dokončen byl také proces digitalizace a ČRo nyní pokrývá svým signálem zhruba 95 procent populace ČR.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)