Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamní investice v červenci byly meziročně vyšší napříč mediatypy

Reklamní výdaje byly podle dat Nielsen Admospehre v červenci meziročně vyšší, a to v průměru o tři procenta ve všech mediatypech.

Lépe se oproti loňskému červenci daří především rozhlasu, kde je meziroční změna nejvyšší (+5 %). V případě televize se jedná o změnu ve výši tří procent, nicméně reklamní investice jsou zde tradičně co do objemu nevyšší. Zbylé dva mediatypy si oproti loňskému červenci polepšily o dvě procenta. Ceníková hodnota reklamního prostoru v TV za červenec mírně přesáhla 3 miliardy korun. V rádiích se jednalo o 556 milionů korun. Všechny mediatypy také mírně překročily investice ve stejném měsíci v předkrizovém v roce 2019. Například výdaje do televize v ceníkových cenách dosáhly  v červenci 2019  2,9 miliardy korun.

Vyšší je letos v porovnání s loňskem i celkový objem výdajů za prvních sedm měsíců, a to zhruba o šest procent.  Nejznatelnějšího zlepšení dosáhl tisk  (+ 10 %). Největší objem logicky vykázala TV reklama s meziroční změnou ve výši šesti procent. Venkovní reklama po výrazném propadu způsobeném pandemií vylepšuje svou pozici, přesto ve srovnání s loňským rokem propadly investice do ní za období od ledna do července o 10 procent.

Reklama
ČEZ

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)