Reklamní výdaje byly podle dat Nielsen Admospehre v červenci meziročně vyšší, a to v průměru o tři procenta ve všech mediatypech.
Lépe se oproti loňskému červenci daří především rozhlasu, kde je meziroční změna nejvyšší (+5 %). V případě televize se jedná o změnu ve výši tří procent, nicméně reklamní investice jsou zde tradičně co do objemu nevyšší. Zbylé dva mediatypy si oproti loňskému červenci polepšily o dvě procenta. Ceníková hodnota reklamního prostoru v TV za červenec mírně přesáhla 3 miliardy korun. V rádiích se jednalo o 556 milionů korun. Všechny mediatypy také mírně překročily investice ve stejném měsíci v předkrizovém v roce 2019. Například výdaje do televize v ceníkových cenách dosáhly v červenci 2019 2,9 miliardy korun.
Vyšší je letos v porovnání s loňskem i celkový objem výdajů za prvních sedm měsíců, a to zhruba o šest procent. Nejznatelnějšího zlepšení dosáhl tisk (+ 10 %). Největší objem logicky vykázala TV reklama s meziroční změnou ve výši šesti procent. Venkovní reklama po výrazném propadu způsobeném pandemií vylepšuje svou pozici, přesto ve srovnání s loňským rokem propadly investice do ní za období od ledna do července o 10 procent.