Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

PR Klub spouští novou platformu pro public affairs

Cílem nové komunikační platformy je propojovat profesionály, zajišťovat pro ně vzdělávací aktivity a organizovat diskuse i zajímavá setkání. První akce se uskuteční už 15. září.

Nová platforma PR Klubu zaměřená na public affairs a lobbying se chce věnovat konkrétním a aktuálním tématům, jako jsou regulace oboru, nadcházející parlamentní volby nebo konkrétní komunikační nástroje, které mohou výrazně pomoci v efektivní komunikaci zvoleného tématu.

„Myšlence komunikační platformy věnující se Public Affairs se v PR Klubu věnujeme už nějakou dobu, poptávku po jejím založení ale zcela jistě ovlivnila i pandemie koronaviru, která pro mnoho manažerů komunikace a vnějších vztahů znamenala potřebu daleko aktivnějšího budování vztahů se zástupci státní a veřejné správy, a to na všech různých úrovních, od municipalit až po ministerstva,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu. „Těmto tématům se proto chceme věnovat uceleně a dlouhodobě,“ doplňuje.

Reklama
ČEZ

První akce nové platformy – Efektivní public affairs v ČR a Evropě očima předních českých expertů – se uskuteční 15. září od 18 hodin v Malostranské besedě. Diskutovat se bude vývoj oblasti za poslední desetiletí i nejnovější trendy. Vystoupí mimo jiné Petr Jonák, Head of Corporate Affairs & Sustainability ve společnosti T-Mobile Česká republika, Michal Kuzmiak, konzultant Public Affairs, Vladimír Mlynář, bývalý novinář, aktivní politik a člen vlády, dnes ředitel skupiny PPF pro vztahy s veřejným sektorem a Václav Nekvapil, Managing Partner Public Affairs agentury CEC Group. Na akci se můžete registrovat zde.

Nově vzniklou platformu povede a na realizaci těchto aktivit se zaměří Jana Pečenková, generální ředitelka agentury Grayling a členka Výkonného výboru PR Klubu. „V chystaných seminářích  se chceme věnovat velmi konkrétním tématům a praktickému využívání řady nových nástrojů. Synergie mezi public relations a public affairs je totiž silnou zbraní a v komunikaci může být velmi efektivní cestou, jak dosáhnout vytyčených cílů,“ říká Jana Pečenková.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)