Ve vedení marketingového týmu střídá Davida Schenka, který ho řídil po únorovém posunu Aleše Veselého na pozici CEO.
Do vedení loterní společnosti Sazka nastoupil Petr Matějovský, stal se novým šéfem marketingu. Ten byl od letošního února dočasně v rukou Davida Schenka, jenž jinak už od února 2015 v Sazce šéfuje CRM. Marketing k tomu přibral poté, co se dosavadní CMO Aleš Veselý posunul na pozici generálního ředitele.
„Pozice CMO je pro naši značku a budoucí směřovaní zásadní, i z toho důvodu byl proces hledání vhodného kandidáta delší, než jsme původně očekávali. Jsem přesvědčen, že jsme v Petrovi našli ředitele, který nás posune opět o něco výše,“ uvedl k nástupu Matejovského generální ředitel Veselý. Původně Sazka počítala s tím, že bude místo obsazeno během několika týdnů.
Petr Matějovský do české Sazky přichází z řecké loterijní společnosti OPAP, která je rovněž součástí nadnárodní Sazka Group. „Poslední dva roky tam působil jako chief online officer, odvedl skvělou práci a jsme zvědaví, jak se mu bude dařit v nové roli,“ uvedla Sazka Group ke změně na sociální sítí LinkedIn.
V OPAP Matějovský zároveň téměř osm let řídil marketingové oddělení. Před tím se pohyboval v telekomunikacích. Od roku 2005 zažil přeměnu Českého Telecomu na Telefónicu O2 Czech Republic i na O2 Czech Republic, od roku 2008 byl marketingovým ředitelem různých divizí společnosti. V marketingovém oddělení operátora mimochodem před svým nástupem do Sazky zastávali manažerské pozice i David Schenk a Aleš Veselý.