Marketing Skřivánka povede Aneta Menšíková

V čele marketingu jazykové agentury bude mít na starosti nastavení marketingové strategie i propojení marketingových aktivit společnosti na zahraničních trzích.

Aneta Menšíková ve firmě působí již od roku 2019, kdy začínala v marketingovém oddělení jako asistentka. Nyní bude mít jako vedoucí oddělení na starosti nastavení a implementaci marketingové strategie, ale také propojení marketingových aktivit společnosti na zahraničních trzích, kde Skřivánek dlouhodobě působí.

Jazyková agentura Skřivánek mi dává nové možnosti růstu a rozvoje, těším se tak na novou etapu a výzvy s ní spojené. Společnost si svou pozici vybudovala díky kvalitě a skvělému zákaznickému servisu a jsem ráda, že se mohu podílet na jejím dalším rozvoji,” říká nová vedoucí marketingového oddělení Aneta Menšíková.

Menšíková vystudovala Provozně-ekonomickou fakultu Mendelovy univerzity v Brně, kde se věnovala marketingu. Již během studií pracovala jako administrativní asistentka a následně nastoupila do obchodní divize společnosti Aukční poradenské centrum. V roce 2019 se stala součástí jazykové agentury Skřivánek na pozici marketingové asistentky, kde doplnila stávající tým.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Pilulka