V čele marketingu jazykové agentury bude mít na starosti nastavení marketingové strategie i propojení marketingových aktivit společnosti na zahraničních trzích.
Aneta Menšíková ve firmě působí již od roku 2019, kdy začínala v marketingovém oddělení jako asistentka. Nyní bude mít jako vedoucí oddělení na starosti nastavení a implementaci marketingové strategie, ale také propojení marketingových aktivit společnosti na zahraničních trzích, kde Skřivánek dlouhodobě působí.
„Jazyková agentura Skřivánek mi dává nové možnosti růstu a rozvoje, těším se tak na novou etapu a výzvy s ní spojené. Společnost si svou pozici vybudovala díky kvalitě a skvělému zákaznickému servisu a jsem ráda, že se mohu podílet na jejím dalším rozvoji,” říká nová vedoucí marketingového oddělení Aneta Menšíková.
Menšíková vystudovala Provozně-ekonomickou fakultu Mendelovy univerzity v Brně, kde se věnovala marketingu. Již během studií pracovala jako administrativní asistentka a následně nastoupila do obchodní divize společnosti Aukční poradenské centrum. V roce 2019 se stala součástí jazykové agentury Skřivánek na pozici marketingové asistentky, kde doplnila stávající tým.