Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

KVIFF: Tištěný festivalový deník nahradila online TV

Zprávy dne, nejdůležitější události, průvodce městem, ale i příběhy znělek či rozhovory s producenty a tvůrci přináší internetová televize, která odstartovala s letošním ročníkem filmového festivalu.

Mezinárodní filmový festival se přehoupl za svou polovinu, každý den komunikuje se svými návštěvníky už nikoliv tištěným deníkem, jako ve všech letech minulých, ale přizpůsobil se trendu online contentu a začal vysílat na platformě své vlastní (internetové) televize kviff.tv.

Z vlastní zkušenosti vím, že festivalové aktuality jsem vždy jen prolistoval a pak si je pročítal až po festivalu (a litoval, co vše mi uniklo). Trendu prezentace krátkého videoobsahu se přizpůsobil i KVIFF a vytvořil vlastní televizi ovládanou opravdu intuitivně. Zprávou dne je „Nenechte si ujít“ s přehledem akcí dne zpracovanou pochopitelně jako video. Další rubrika „Nejnovější videa“ shrnuje vše důležité, co se na festivalu odehrálo. KVIFF nonstop informuje o aktuálním stavu vstupenek v kinech, ale ukazuje i povětrnostní stav počasí na panoramatu Karlových Var. Prezentuje i výběr kurátorů (tedy programových ředitelů), záznamy besed s významnými hosty, znělky a mnoho, mnoho dalšího včetně „Trending Videos“, průvodce „Jak si užít Karlovy Vary, když nejste v kině“ nebo video, kam influencer „Janek Rubeš vozí festivalové celebrity“.

Reklama
ČEZ

A online je i Festivalový deník, který netvoří články, ale videozáznamy tiskovek, besed, rozhovorů, návodu, jak se dostat do kina a na film a také polední a večerní zprávy. Inu, jsme ve 21. století a organizátoři se mu v roce 2021 přizpůsobili. KVFF TV vypadá velmi dobře, když nemůžete na festival, užijete si vše v pohodlí domova. Až na setkávaní na večírcích.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)