Tradiční festivalový charitativní přípitek v Šampaňském domě Möet & Chandon podpořil nadační fond Pink Bubble.
Šampaňské Möet & Chandon se dlouhodobě spojuje s filmem, jeho hvězdami a jeho festivaly. Své marketingové a komunikační strategie tak rozvíjí v Cannes, ale i v Karlových Varech. Na tamní kolonádě funguje Šampaňský dům Möet & Chandon otevřený všem festivalovým hostům i návštěvníkům lázeňského města. Provoz zahájil Přípitkem pro dobrou věc. Tou je letos aktivita nadačního fondu Pink Bubble, který poskytuje podporu dětem a mladým do třiceti let, kterým život zkomplikovalo onkologické onemocnění.
První přípitek pronesli se zakladatelkou a patronkou fondu, modelkou Martinou Šmukovou prezident festivalu Jiří Bartoška. Akce se mimo jiné zúčastnili akreditovaní novináři tak, aby mohli v médiích informovat o možnosti, jak zakoupením skleničky Möet mohou pomoci dobré věci – část prodejní ceny, konkrétně 55 korun (tedy stejně, jako bylo uspořádáno ročníků festivalu) putuje na aktivity nadačního fondu. Druhým zdrojem, odkud postiženým dětem plynou finance, je dražba obří lahve Möet, kterou podepisují hvězdy festivalu. Rituální podepisování láhve zahájil symbolicky ředitel filmového festivalu Jiří Bartoška, následovaly ho známé tváře českého filmu například Jana Švandová, Hana Vágnerová, Tereza Srbová, Zuzana Stivínová, Klára Issová, Dana Morávková a další. V Grandhotelu Pupp ji během následujících festivalových dní podepsaly i největší zahraniční hvězdy 55. filmového festivalu, oscaroví herci Michael Caine, Ethan Hawke a Johnny Depp.
Letos k dražbě ale nedojde, na Přípitku si ji „předplatili“ dva hosté částkou 500.000 korun. Dalším zdrojem prostředků z festivalu jsou odštěpy z každé platby prostřednictvím festivalového dodavatele pokladního systému Storyous.
Dohromady se prodejem mini lahviček Moët & Chandon a skrze platební terminál přispělo na Nadační fond Pink Bubble téměř 100 tisíc korun. Za všechny slavné osobnosti, které se zúčastnily a připily si na dobrou věc, přispěl šampaňský dům Moët & Chandon finanční částkou 200 tisíc korun. Celkově tedy letos tato filantropická iniciativa vynesla nadaci Pink Bubble rekordních 800 tisíc korun.