Podle komunikační skupiny využití AR přináší kampaním znatelně větší míru konverzí. Knowlimits se zároveň stává partnerem ARfestu.
Komunikační skupina Knowlimits zařazuje prostřednictvím nové divize do standardní nabídky služeb klientům možnost využití rozšířené reality (AR). „Téměř 70 procent uživatelů si myslí, že jim virtuální a rozšířená realita dokážou prostřednictvím chytrých telefonů poskytnout všechny výhody kamenných obchodů. Ukazuje se, že například AR fashion bude s ohledem na útlum kamenných prodejen velmi zásadní a první brandy už s prodejem prostřednictvím rozšířené reality začínají experimentovat,“ vysvětluje Petr Bažant, managing partner Knowlimits.
Podle agentury má rozšířená realita obrovský potenciál, AR platformy rostou už teď a ještě výraznější trend to bude po masivním rozšíření brýlí na virtuální realitu. „Až 40 procent zákazníků je ochotných zaplatit více za zboží, pokud předtím dostanou AR zážitek. Tento nastupující trend silně vnímáme i u našich stávajících klientů. Poptávka po zapojení zábavných prvků do komunikačních kampaní nevídaně roste,“ doplňuje Markéta Dyllong, managing partner Knowlimits.
Na rozdíl od „push“ forem reklamy se totiž lidé rozšířenou realitou rádi baví, což přirozeně generuje delší čas strávený se značkou a více pozornosti, která je jí věnována. I to je důvodem proč, se agentura Knowlimits rozhodla tyto aktivity vyvíjet a připravovat in-house. Agentura disponuje vlastním vývojářským týmem, který zaštiťuje všechny aktivity spojené s rozšířenou realitou. Zároveň se Knowlimits stává i partnerem ARfestu. „Chceme být nositeli nové technologie a jejího využívání nejen v ČR, ale i na dalších trzích, na kterých působíme,“ dodává Markéta Dyllong.
Aktuálně skupina připravuje AR kampaně pro klienty jako je Pedro nebo Centropen. Agentura zároveň získala za kampaň pro obnovu Mariánského sloupu, která využívala AR technologie, stříbro v marketingové soutěži IMC Czech Awards 2020. Skupina Knowlimits stojí také za úspěchem filtru Rainbow Madonna.