Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Iva Welker bude výkonnou ředitelkou VMLY&R

V agentuře dosud působila jako šéfka pro služby klientům. Za VMLY&R je též už od jara v prezidiu AKA. V roli CEO zůstává Ondřej Obluk.

Od 1. září je Iva Welker jmenována do role výkonné ředitelky komunikační agentury VMLY&R. Dosud působila jako „client service director“ a její role se tak s nástupem na nový post rozšíří o další klíčové kompetence. CEO agentury stále zůstává Ondřej Obluk, jenž současně vede českou Ogilvy. Obě agentury ze sítě WPP řídí poté, co z vedení VMLY&R po více než roce odešel Daniel Živica. Toho Welker nahradila v prezidiu Asociace komunikačních agentur (AKA).

„Fúze aktivační agentury Geometry a kreativní agentury VMLY&R letos v lednu odstartovala transformační období plné změn. Ze dvou původně samostatných agentur se za tu dobu podařilo vybudovat jeden fungující tým, který se synergicky doplňuje, sdílí svoje know-how a umí efektivně spolupracovat na přípravě nabídek do výběrových řízení,“ říká Ondřej Obluk.

Reklama
Abovalve

Vedení agentury se od ledna podařilo doplnit o klíčové posily – na pozici kreativního ředitele nastoupil Miloš Kočí, místo hlavního stratéga obsadil Tomáš Sýkora a do čela jednoho z klientských týmů se postavil František Mareš. „Iva má na úspěšném zvládnutí této výzvy významný podíl, a proto je vytvoření a obsazení pozice managing director v agenturní struktuře jen dalším logickým vývojem,“ dodává Obluk.

V nové roli bude Iva Welker zodpovědná za rozvoj nového byznysu, vedení tendrů, nastavování spolupráce napříč agenturními týmy, zlepšování interních procesů a vyhledávání příležitostí pro cross-selling v rámci VMLY&R. Pro account directory bude hlavním konzultantem a směrem ke klientům bude vystupovat jako seniorní partner při strategických vyjednáváních, spouštění nových klíčových projektů nebo v krizových situacích. Společně s CEO Ondřejem Oblukem se bude podílet na dlouhodobém směřování agentury na českém trhu, vytváření obchodní strategie a také na její následné implementaci ve spolupráci s jednotlivými vedoucími klientských týmů.

Iva Welker je zkušený profesionál s dvacetiletou praxí v oblasti komunikace a budování značek se specializací na zákaznickou zkušenost a odvětví obchodu s důrazem na propojení online a offline marketingu. Pracovala pro velké nadnárodní korporace operující na mnoha evropských trzích i pro tradiční lokální značky, jako jsou například British American Tobacco, Mondelēz, Danone, Kofola, Emco, RunTour nebo Klasa. Úspěšné kampaně podtrhují získaná prestižní ocenění z domova i ze světa – nechybí mezi nimi Cannes Lions, Effie, Clio Awards nebo Golden Drum. Iva se aktivně věnuje mentoringu.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)