V agentuře dosud působila jako šéfka pro služby klientům. Za VMLY&R je též už od jara v prezidiu AKA. V roli CEO zůstává Ondřej Obluk.
Od 1. září je Iva Welker jmenována do role výkonné ředitelky komunikační agentury VMLY&R. Dosud působila jako „client service director“ a její role se tak s nástupem na nový post rozšíří o další klíčové kompetence. CEO agentury stále zůstává Ondřej Obluk, jenž současně vede českou Ogilvy. Obě agentury ze sítě WPP řídí poté, co z vedení VMLY&R po více než roce odešel Daniel Živica. Toho Welker nahradila v prezidiu Asociace komunikačních agentur (AKA).
„Fúze aktivační agentury Geometry a kreativní agentury VMLY&R letos v lednu odstartovala transformační období plné změn. Ze dvou původně samostatných agentur se za tu dobu podařilo vybudovat jeden fungující tým, který se synergicky doplňuje, sdílí svoje know-how a umí efektivně spolupracovat na přípravě nabídek do výběrových řízení,“ říká Ondřej Obluk.
Vedení agentury se od ledna podařilo doplnit o klíčové posily – na pozici kreativního ředitele nastoupil Miloš Kočí, místo hlavního stratéga obsadil Tomáš Sýkora a do čela jednoho z klientských týmů se postavil František Mareš. „Iva má na úspěšném zvládnutí této výzvy významný podíl, a proto je vytvoření a obsazení pozice managing director v agenturní struktuře jen dalším logickým vývojem,“ dodává Obluk.
V nové roli bude Iva Welker zodpovědná za rozvoj nového byznysu, vedení tendrů, nastavování spolupráce napříč agenturními týmy, zlepšování interních procesů a vyhledávání příležitostí pro cross-selling v rámci VMLY&R. Pro account directory bude hlavním konzultantem a směrem ke klientům bude vystupovat jako seniorní partner při strategických vyjednáváních, spouštění nových klíčových projektů nebo v krizových situacích. Společně s CEO Ondřejem Oblukem se bude podílet na dlouhodobém směřování agentury na českém trhu, vytváření obchodní strategie a také na její následné implementaci ve spolupráci s jednotlivými vedoucími klientských týmů.
Iva Welker je zkušený profesionál s dvacetiletou praxí v oblasti komunikace a budování značek se specializací na zákaznickou zkušenost a odvětví obchodu s důrazem na propojení online a offline marketingu. Pracovala pro velké nadnárodní korporace operující na mnoha evropských trzích i pro tradiční lokální značky, jako jsou například British American Tobacco, Mondelēz, Danone, Kofola, Emco, RunTour nebo Klasa. Úspěšné kampaně podtrhují získaná prestižní ocenění z domova i ze světa – nechybí mezi nimi Cannes Lions, Effie, Clio Awards nebo Golden Drum. Iva se aktivně věnuje mentoringu.