Novým marketingovým a obchodním ředitelem ve společnosti H1.cz, která se specializuje na výkonnostní marketing, se v září stane Tomáš Kolář.
Za sebou má zkušenosti z České spořitelny, kde vedl oddělení korporátního marketingu a sponzoringu, i z velkých sportovních a kulturních eventů jako Pražský mezinárodní maraton nebo Colours of Ostrava, kde měl na starosti marketingová partnerství. Působil i ve sportovní redakci Radiožurnálu. „Většinu svého profesního života se pohybuji kolem partnerství a aktivací spojených se značkovým marketingem, v práci i v životě uznávám sílu osobních vztahů. A věřím, že tenhle přístup zúročím i v Hájedničce“, říká Kolář (viz hlavní foto).
A v H1.cz není jedinou novou tváří. Řady account manažerů rozšířila v červenci Barbora Ryšavá. Bude mít na starosti projektové vedení klientských kampaní a do Hájedničky přichází po dvouletém působení v Itálii, kde měla na starosti komunikaci se zákazníky hotelové sítě.
Roste i hájedničkové Performance & Branding oddělení. Na jaře nastoupil jako nový specialista Tomáš Binder. Před Hájedničkou se věnoval rozvoji a propagaci svého e-shopu s outdoorovým oblečením z Himalájí. V portfoliu má nyní klienty jako Mazda, PRE, cukrovinky spadající pod značku Storck, brandy společnosti Berlin-Chemie nebo Grandhotel Pupp. Od letních prázdnin mu kryje záda David Hocek. David spravuje primárně kampaně pro korporátní klienty, kterým se staráme o velké multikanálové kampaně ve spolupráci se sesterskou agenturou Mindshare.
Tomáš Binder David Hocek