Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Filmový festoval se vrátil a s ním Karlovy Vary obsadí i značky

Z pohledu eventů je Mezinárodní filmový festival pro společnosti událostí roku, a tak na ní značky nešetří. Přinášíme anketu mezi zástupci brandů o jejich projektech.

Po roční pauze se vrátil Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary (KVIFF) a ve velkém se ukazují i společnosti, které si kvůli pandemii musely dát pauzu od eventů. Teď mají konečně možnost se opět setkat se svými fanoušky i šanci oslovit nové cílové skupiny.

Níže přinášíme anketu mezi zástupci značek k jejich prezentaci:

Reklama
ČEZ
  1. Co bude součástí vaší prezentace během KVIFF? 
  2. S kým vším jste na přípravě spolupracovali? 
  3. Jak důležitá je pro vás přítomnost na festivalu? Jaký očekáváte přínos pro značku a prodeje?
  4. Můžete uvést, jaký rozpočet na prezentaci padne?

Radka Hanfiro, marketingová manažerka Moët Hennessy

  1. Stěžejní prezentací na KVIFF pro nás letos je Moët Champagne Lounge ve Franz Josef Café ve Windsoru. Jedná se o champagne & cocktail bar, který je po celý festivalový týden otevřený všem návštěvníkům festivalu. Hosté si určitě užijí jedinečnou atmosféru s fragmenty z úspěšné výstavy iMucha, živou hudbu a barmanské dovednosti špičkového týmu Bugsy’s baru. Moët & Chandon také již tradičně přináší do festivalového života rituál hollywoodských hvězd, oblíbenou filantropickou iniciativu „Toast for a Cause,“ tedy „Přípitek na dobrou věc“. Během celého filmového festivalu nadaci Pink Bubble mohou podpořit i sami návštěvníci zakoupením elegantní lahvičky Moët Mini (20 cl), která přinese organizaci Pink Bubble počet korun odpovídající počtu ročníků festivalu, tedy 55 korun.
  2. PR komunikaci pro tento projekt a pro Moët & Chandon celkově zajišťuje agentura BB Media Consulting. Celkový koncept byl vytvořen in-house. Kreativní vývoj a kompletní realizaci zajistila společnost Smart Production. Té se povedlo skvěle vypořádat s jedinečným historickým prostorem. Moët Lounge se letos nachází mezi pramenem Svoboda a historickou budovou Lázní III. Kateřina Mašková ze Smart Production tuto výzvu popisuje blíže: „Samotné prostory nejsou nijak moc velké a najít všem kusům nábytku a dekorací správné místo byla výzva. Někdy šlo opravdu o milimetry. Například hlavní bar uvnitř budovy, který nese třímetrový prosvětlený obraz jedné z Muchových dívek malovaných pro Moët & Chandon byl oříšek jak po designové, tak po funkční stránce. Celý bar, šplhající až do výšky pěti metrů, který je de facto jedním velkým lightboxem, se pouze opírá o podlahu a konstrukční prvky chráněné budovy tak, aby zde po skončení festivalu nezbyl ani náznak, že zde někdy stál. Vizualizace jednotlivých prvků Moët Lounge byly tedy naprosto stěžejní. Pro vizualizaci osvětlení, projekcí a nálad scén používáme programy, které dokáží simulovat 1:1 k realitě intenzitu, barevnost, pohyb jednotlivých světel atd. V tomto případě jsme potřebovali dva výstupy. Jeden technický, pro výrobu dekorací a všech tří barů, a pak vizuální pro Moët, na kterých jsme diskutovali vzhled celého lounge. Proto jsme volili cestu přesného zaměření každého koutu kavárny a prostoru před ní, následné vymodelování všeho od schodů, oken, až po stávající bar a zábradlí na terase, a poté následný fotorealistický render. Výsledek rozhodně stojí za to.“
  3. Spojení šampaňského Moët & Chandon a světa filmu má dlouhou historii. Moët & Chandon je filmovým šampaňským od samého počátku existence Hollywoodu. V České republice je proto partnerství s Mezinárodním filmovým festivalem Karlovy Vary zcela přirozené. A také důležité z hlediska komunikace. Letos jsme učinili vzhledem k aktuální situaci nelehké rozhodnutí nepořádat tradiční Moët party (jeden z nejsledovanějších večírku KVIFF) a rozhodli jsme udělat místo přístupné všem návštěvníkům festivalu, kde si každý může atmosféru červeného koberce užít.  Pro nás je to možnost oslovit více přímých klientů reálným zážitkem.
  4. Pro nás se jedná o zdaleka největší projekt v průběhu roku (spolu s Vánocemi, ale to není event). Ve srovnání s předchozími prezentacemi Moët & Chandon na karlovarském filmovém festivalu je rozpočet letos o zhruba dvacet procent vyšší.

Pavlína Stránská, PR manager BigBoard Praha

  1. V těsné blízkosti Hotelu Thermal, na ulici I. P. Pavlova, bude k vidění a vyzkoušení moderní zastávkový přístřešek odpovídající technologiím 21. století. Slouží zde jako plně funkční zastávka festivalových autobusů, připojí čekající k wi-fi síti a mohou si zde dobít mobilní telefon. Přehled s údaji o jízdním řádu autobusů je samozřejmostí. Na obrazovkách LCD monitorů si mohou lidé zobrazit mapu okolí s vyznačením památek či mapu festivalu. Obecně přístřešek umí poskytovat i další informace z nejrůznějších oblastí, jako například o odjezdech veřejných dopravních prostředků i mimo MHD a návaznosti spojů, o počasí, o výsledcích sportovních utkání a mnohé další. Chceme návštěvníkům festivalu ukázat, jak může vypadat zastávka MHD budoucnosti.
  2. Obecně jsme veškeré aktivity spojené s festivalem prováděli v drtivé většině vlastními silami a prostředky, což jsme byli schopni zajistit díky širokému týmu zkušených a flexibilních zaměstnanců společnosti. Příjemným bonusem je pro nás při tomto způsobu samozřejmě výrazná úspora nákladů.
  3. Zapojení z pozice hlavního mediální partnera společně s dalšími aktivitami přímo v místě konání vnímáme jako výbornou příležitost pro prezentaci značky BigBoard a věříme, že bude mít poměrně silný dopad na povědomí o brandu. Vedle představení zmiňované zastávky jsme se také stali vydavatelem unikátní vzpomínkové knihy VARY25, která mapuje 25 let tvůrčího působení bratrů Cabanů na MFF KV. Kniha je vydávána v limitované edici 2000 kusů a její křest proběhne v rámci outdoorové party konané v Karlových Varech 21. srpna. Jejími kmotry budou mimo jiné prezident MFF KV Jiří Bartoška či Marek Eben. 
  4. Jak jsme již uvedli, většina aktivit byla zajištěna in-house, stejně jako v minulosti, což je pro nás ekonomicky nejvýhodnější. Znamená to tedy, že náklady se pohybují zhruba ve stejném rozsahu jako při prezentaci na posledním ročníku MFF KV.

Petr Polák, head of marketing Jan Becher Pernod Ricard

  1. Karlovy Vary jsou kolébkou a domovem Becherovky, už od roku 1807. Je tedy naprosto přirozené být hrdým partnerem nejvýznamnější kulturní události regionu a jedné z nejznámějším akcí v ČR. Becherovka bude ve Varech všudypřítomná – počínaje restauracemi a bary se širokou nabídkou Becherovky a míchaných drinků z ní, přes na plné obrátky fungující návštěvnické centrum v Becherplatzu (původním místě výroby Becherovky) a legendární Becher´s Bar v Grandhotelu Pupp až po karlovarskou partnerskou kampaň na CLV a hlavně pak Becher zónu před hotelem Thermal, která bude nabitá večerním hudebním programem a spoustou skvělých míchaných drinků.
  2. Becher zónu jsme již po několikáté připravovali s agenturou Promotime, ostatní spolupráce jsme řešili in-house spolu s lokálními partnery. Koncept zůstává obdobný, na dobře fungujících věcech není třeba nic podstatného měnit, rok od roku (kromě loňského chybějícího ročníku KVIFF) set up, služby a  hudební program vylepšujeme, základ hlavního středobodu party ve Varech však neměníme.
  3. Naše přítomnost na KVIFF je pro Becherovku velmi důležitá bez ohledu na vývoj uplynulé festivalové sezony v tomto roce a to z důvodů, které jsem zmiňoval výše. 
  4. Investice do aktivace partnerství na KVIFFU se drobně měnila svou strukturou ne svou výší, její podíl na celkových investicích do eventů se navýšil vzhledem k nekonání některých dalších festivalů, kterých jsme bývali partnery.

David Haidinger, corporate communications manager BMW Czech Republic

  1. Během Karlovarského filmového festivalu se budeme v BMW Lounge soustředit zejména na elektromobilitu a udržitelnost i v souvislosti s nově příchozí modelem BMW iX, který bude mít během festivalu svou českou premiéru. Novinkou letos bude BMW Sim Racing simulátor, kde navazujeme na centrální koncept a bude možné si jej nejen vyzkoušet, ale i se probojovat do semifinále.
  2. Koncept BMW Lounge byl primárně tvořen interně a dotvářen ve spolupráci s naší eventovou agenturou.Celkový koncept je výsledkem práce několika agentur, se kterými dlouhodobě spolupracujeme – zejména Isobar a Indep. V neposlední řadě nás velice těší, že se nám po dobu festivalu podařilo dohodnout na spolupráci se špičkovými partnery ve svých oborech, jmenovitě Vitra, Elle, Moser nebo Dechem.
  3. Jsme velmi rádi, že po delší době budeme mít opět možnost potkat se ať již s aktuálními či potencionálními zákazníky. Eventy vždy byly, jsou a pevně doufáme že budou moci opět i nadále být důležitou součástí našich marketingových aktivit. BMW se během 55. ročníku Karlovarského filmového festivalu bude věnovat české premiéře BMW iX jako zásadnímu modelu v našem portfoliu. Účast na festivalu je tento rok již sedmá v řadě, partnerství na této prestižní a jedinečné události je pro nás velice významné.
  4. Téma rozpočtu bohužel nemůžeme komentovat. Pro BMW je prezentace na letošním festivalu změnou oproti minulým ročníkům, neboť z důvodu probíhající rekonstrukce Císařských lázní, kde v minulosti byla naše expozice, jsme museli hledat novou lokalitu. Podařilo se nám najít adekvátně reprezentativní prostory a dohodnout se na spolupráci s Grand Hotelem Pupp.

Martina Krátká, obchodní ředitelka Burda International CZ

  1. Vsadili jsme na osvědčený koncept Elle Beauty Lounge, který je součástí KVIFF již po deváté. Elle Beauty Lounge (EBL) je privátní salon, který v rámci tohoto největšího filmového festivalu ve střední Evropě nabízí služby především v oblasti krásy a módy slavným osobnostem a VIP hostům. Vedle příjemného posezení s občerstvením zde účastníkům ve spolupráci s exkluzivními partnery nabízíme služby vizážistů a stylistů. Návštěvníci mohou také navštívit náš profesionální barber shop či využít luxusní limousine transport. Letošní novinkou je umístění EBL v reprezentativních prostorách Grandhotelu Pupp. Vizuální linka konceptu EBL vychází z filmových fotografií speciálně utvořených pro festivalové/filmové vydání časopisu Elle.
  2. Realizaci EBL dlouhodobě zajišťujeme ve spolupráci se společností Výstavnictví Praha. Projektové a marketingové oddělení našeho vydavatelství společně s tímto partnerem pracuje na konceptu, rozložení prostor a kreativním pojetí. Partner zajišťuje vše od prvotních vizualizací až po konečnou realizaci stavby na místě. Samotný provoz Lounge zajišťujeme ve spolupráci s drobnějšími lokálními dodavateli (hostesky, květiny atd.). Generální partnerem letošního ročníku Elle Beauty Lounge je společnost Zalando (co-branding EBL). Dalšími partnery akce jsou klienti a značky Apart, BMW, Douglas, Dyson, IQOS, Lino Design, Magnum, Mattoni, Moët & Chandon, Moser, Nespresso, OPI, Raffaello, Redken, Reisten, Reserved, Ultra Premium Brands a Wella Professionals.
  3. Účast na této jedné z nejvýznamnějších společenských událostí v České republice je nejen zásadním komunikačním tématem značky Elle, ale také jedinečnou příležitostí pro vznik původního obsahu s vysokou afinitou vzhledem k tématu a cílové skupině časopisu. Přínos pro značku je dlouhodobý a pomáhá s jejím positioningem. Očekáváme pozitivní vliv na prodeje, a to přímo i nepřímo.
  4. Letošní prezentace pro nás představuje vyšší investici než v předchozích letech. Vedle aktuální epidemické situace a snahy udržet vysokou kvalitu eventu jsou pro nás výzvou především nové prostory v hotelu Pupp. Tradičně akce probíhala na jiném místě lázeňského centra Karlových Varů. Partnerství s grandhotelem vnímáme jako krok správným směrem. Jedná se o propojení dvou prémiových značek Pupp & Elle. Navíc, v hotelu Pupp sídlí i vedení KVIFF a jsou zde ubytovaní festivaloví hosté, kteří to k nám tak budou mít velmi blízko.

Michal Procházka, specialista komunikace Orlen Unipetrol

  1. Se značkou naší sítě čerpacích stanic Benzina Orlen jsme partnerem festivalu a dodavatelem pohonných hmot pod značkou Verva, která bude prezentována na oficiálních vozech festivalu. Navíc jsme tradičně partnerem slavnostního zahajovacího koncertu. Všechny návštěvníky festivalu zveme do našeho tradičního stánku Stop Cafe, kde je na každý den kromě dobrého občerstvení připraven zajímavý program. Zmíním například baristickou show anebo pečení vaflí. Stánek je umístěn na obvyklém místě v ulici T. G. Masaryka naproti poště. Za zmínku stojí také prezentace originálního závodního monopostu Formule 1, který aktuálně vystavujeme na čerpacích stanicích po celé zemi. V době konání festivalu bude k vidění na čerpací stanici Benzina Orlen v Bochově nedaleko města.
  2. V eventové oblasti spolupracujeme s agenturou New Wawe a v oblasti kreativy s agenturou S5IVE.
  3. Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech podporujeme již od roku 2005 a nic se na tom nezměnilo ani během celosvětové pandemie. Tradičně se pro nás jedná o událost roku, takže k ní vždy přistupujeme s maximální důležitostí.
  4. Na aktivaci našeho partnerství vynaložíme částku v jednotkách milionů korun, přičemž se letos zaměřujeme především na propagaci značky Benzina Orlen. Oslovujeme nejen přímé účastníky festivalu, ale také naše zákazníky a zaměstnance.

Barbora Kožíšková, ředitelka pro značku a komunikaci Vodafone

  1. Připravili jsme open air obývací pokoj, ve kterém stejně jako doma můžete sledovat filmy. Návštěvníci v něm uvidí reportáže z horkých míst festivalu, a to od „Kluků z Prahy“ (ig @klucizprahy). Lidé budou mít možnost si zasoutěžit nebo vyzkoušet chytrá zařízení od výrobce Xiaomi. Na naší tradiční „Vodafone pláži“ se kdokoliv z návštěvníků může stát součástí některé z ikonických scén různých filmů. Jsme připraveni na všechny od romantických duší, po drsňáky i děti. Jde o snímky: Hra o trůny, Přátelé, Ledové království, Bratrstvo neohrožených a LEGO příběh.
  2. Spolupracujeme s těmito agenturami: MullenLowe Praha – Eventová produkce, Mass Production – ozvučení a osvětlení, Stones Catering, Wellen – architektonický návrh, grafika, tisk a instalace polepů, McCann – koncept komunikace, klíčový vizuál, grafika polepů a dalších tištěných materiálů, animace, digitální obsah (sociální média, online reklama), aplikace Vodafone KVIFF Guide 2021, Xiaomi – Zařízení pro Chytrý obývák, IRVI Pte. Ltd. – Video koutek, HBO – scény filmů a seriálů pro video koutek
  3. Vidíme perfektní linku mezi naší digitální Vodafone televizí, která nabízí nepřeberné množství filmů a seriálů, a filmovým festivalem v Karlových Varech. Navíc ve Vodafone TV budou připravené dvě speciální sekce. Jedna z nich bude nabízet filmy z přechozích festivalů, druhá nabídne videa na téma „Kluci z Prahy jedou na festival“, za kterými stojí tvůrci Janek Rubeš a Jan Mikulka.

Andrea Petrová, marketingová manažerka Nespresso

  1. Značka Nespresso je již sedmým rokem oficiální kávou a partnerem MFFKV. Návštěvníci se mohou těšit na oblíbenou kavárnu Nespresso Cafe umístěnou poblíž hotelu Thermal. Zde si vychutnají nejen výbornou kávu Nespresso, ale tentokrát i exkluzivní dezerty z dílny špičkového cukráře Lukáše Skály. Nespresso Café bude připraveno každý den od 8 do 22 hodin. Letos se ovšem kavárna oblékne do zcela nového kabátu – kavárna v novém stylu bude s ohledem na situaci více přizpůsobena nákupu kávy take-away.  Přízemní prostorná kavárna v moderním stylu vznikla v lokální produkci s lokálními dodavateli. 
  2. Nespresso spolupracuje s externími agenturami na dlouhodobé bázi. Aktivní pro prezentci během MFFKV je agentura FoxHunters, WS Czech.
  3. Partnerství s filmovým festivalem MFFKV je pro nás dlouhodobé a velmi si ho vážíme. O to více v této nestandardní době. Kontakt se zákazníkem, mít možnost prezentovat Nespresso a dát zákazníkovi možnost ochutnat kávu je pro značku klíčové. KVIFF je příležitostí, jak zároveň oslovit mladší publikum.
  4. MFFKV je jednou z klíčových a největších brand buildingových akcí roku 2021 i s ohledem na restrikce a možnosti realizovat ochutnávky s ohledem na covid_19. Rozpočet více méně kopíruje investice předchozích let do stejné akce, přesné částky nezveřejňujeme.

Roman Trzaskalik, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje

  1. Pilsner Urquell připravuje pro návštěvníky letošního Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech dvě zóny, ve kterých budou čepovat pivo nejlepší mistři výčepní ze soutěže Pilsner Urquell Master Bartender. Ve větší zóně na prostranství před hotelem Thermal bude vždy dvakrát denně od 18:42 a 20:42 hodin probíhat Maraton čepování, kterým odkazujeme na naše partnerství s filmem Zátopek, který je letos zahajovacím filmem festivalu. Naši mistři výčepní se střetnou v souboji v čepování celkem 42 piv na čas, a tato načepovaná piva si pak zdarma vychutnají návštěvníci zóny. Zároveň bude probíhat i škola čepování, výčepní návštěvníkům vysvětlí, jak pivo správně čepovat, aby si užili ten nejlepší pivní zážitek. Zóna Pilsner Urquell nabídne jak zastřešený prostor, ve kterém budou umístěny celkem čtyři výčepy a občerstvení, tak prostornou terasu, aby si lidé mohli užít poslední prázdninové večery venku. Uvnitř budou i unikátní měděné varhany, které budou hrát vždy k zahájení maratonu čepování. Ve středu proběhne druhý ročník Běhu výčepních, který tak naváže na úspěšnou akci z roku 2019. Výčepní proběhnou Mlýnskou kolonádou podobně jako vrchní ve známém českém filmu. Partnerství s filmem Zátopek připomeneme i během tohoto netradičního běžeckého klání, a to formou startovního čísla 903, které měl Emil Zátopek během Olympijských her v Helsinkách. Chceme tak této české sportovní legendě vzdát poctu. Na terase hotelu Thermal pak zaparkujeme retro auto Pilsner Urquell, kde si návštěvníci také vychutnají čepované pivo v nejvyšší kvalitě.
  2. Zónu jsme navrhli ve spolupráci s naší BTL agenturou BTL partners&media na základě dlouhodobé zkušenosti z eventů. Aktivitu v zoně – maraton čepování a Běh výčepních jsme navrhli ve spolupráci s naší PR agenturou Bison&Rose.
  3. Festivaly jsou pro nás důležité nejen z pohledu prodejů, ale i z pohledu komunikace našich značek, pro které představují důležitý prvek v budování vztahu se spotřebiteli.

Andrea Brožová, group PR manager Mattoni 1873

  1. Na KVIFFu se soustředíme především na první festivalový víkend. V sobotu se v našem Mattoni Life Bar u Vřídla uskuteční 10. Mezinárodní mistrovství v míchání nealkoholických koktejlů, které letos poprvé coby festivaloví partneři přinášíme do Karlových Varů. Na neděli jsme si pro festivalové hosty připravili Cirkulární den, zaměřený na udržitelnost a ekologii, kterým provede Tomáš Klus a který ozvláštní také promítání filmu Křídla pro Coldplay. Během celého festivalu si budou moci návštěvníci vyzkoušet zálohovací automaty a také se osvěžit v Mattoni Life Baru u Vřídla nebo na dalších menších Mattoni barech ve Varech.
  2. Jako u všech velkých akcí je i naše přítomnost na KVIFFu dílem týmu interního a agenturního. Klíčový vizuál vytvořil Marek Mikovec, na organizaci spolupracujeme s Müller Production.
  3. Partnerství s festivalem je pro nás velice důležité, a to nejen proto, že jsme s karlovarským regionem nerozlučně spjati. Naše firma tu před 148 lety vznikla a stále zde stáčíme dvě nejoblíbenější minerální vody v Česku – Mattoni a Magnesia. Podpora kultury je navíc v DNA značky Mattoni, která se na festivalu představuje s novým konceptem „Mattoni je život“.  
  4. Značka Mattoni je letos poprvé partnerem festivalu, není tedy s čím srovnávat. Přesnou částku sdělit nedokážeme.

Romana Nýdrle, vedoucí korporátní komunikace Makro Cash & Carry

  1. Jedná se o historicky první účast makro jako oficiálního cateringového dodavatele KVIFF. Jde v podstatě o formální potvrzení již existujícího přirozeného propojení, kdy se naše pobočka v Karlových Varech na úspěšném průběhu Festivalu vždy podílela. Jako cateringový partner letos zajišťujeme dodávky pro festivalový provoz v hotelu Pupp. Zároveň jsme se rozhodli, že na Festivalu vyzkoušíme koncept vlastního rychlého občerstvení makro bistro. Ten vznikal přímo na míru festivalu a najdete jej na prostranství před hotelem Thermal. Jde o karavan, který je vybavený moderní gastronomickou technologií, kdy v jednu chvíli v karavanu můžou pracovat až čtyři kuchaři.  Hlavní akcent je kladen na udržitelnost, lokální surovinu (pokud je dostupná) a hlavně na udržitelné nádobí, které je vyrobeno z nezpracovaných částí cukrové třtiny, ekologicky odbouratelné, bezpečná likvidace prostřednictvím směsného odpadu. Jde o vlastní značku Metro Professional.
  2. Na přípravě konceptu jsme spolupracovat s naší kreativní agenturou Leo Burnett, stavbu dodává Dream Pro a branding bistra zajistil Dakacom. Provoz si zajišťujeme prostřednictvím vlastních zdrojů s podporou prověřených externích kuchařů.
  3. Do Varů vezeme především náš udržitelný koncept pro gastronomii. Chceme ukázat, že plasty nahradit lze i při tak náročné disciplíně jakou je rychlé občerstvení. Blíží se platnost tzv. Single Use Plastic (SUP) normy, která omezí od 1. června 2022 výrazným způsobem používání jednorázového plastu, rádi bychom na provozu našeho bistra naučili naše zákazníky, jak s udržitelnými alternativami pracovat a sami si to vyzkoušet je nejlepší cesta.  
  4. Investice do přípravy celého konceptu se pohybují v jednotkách stotisíců.

Veronika Přibylová, brand manažerka Dermacol

  1. Letošní ročník je pro nás extrémně produkčně náročný, jelikož se nás dotýkají velmi protiepidemická opatření. Líčení je kontaktní disciplína a navíc to, co rozsvítí každou ženu, je rtěnka, která je teď ve vnitřních prostorách kryta respirátory. Proto letos například nelíčíme uvnitř hotelu Thermal, jak byly naše zákaznice zvyklé, ale venku na kolonádě na dvou takzvaných beauty pointech. Najít je lze na Staré louce a u Tržní kolonády. Point u Tržní kolonády předčil naše očekávání již v roce 2019, a tak jsme přidali ještě druhý, větší s možností nákupu produktů, přímo naproti lékárně na Staré louce.
  2. Kreativa zón vznikla in-house, zhmotnění našich představ je pak již na jednotlivých dodavatelích. Hostesky pro nás již delší dobu řeší agentura Veronique, paní Veroniky Ujčíkové, která nám jako místní člověk pomohla s mnoha dalšími dílčími úkoly. Výrobu některých částí pointů a logistiku zajišťuje firma Seppe, POS materiály Logprint a s eventem nám pomáhá naše kreativní a produkční manažerka Helena Plívová. Snažíme se ale vždy, když to jde, o další partnerství v rámci festivalu – tzn. spolupracujeme s partnery napříč obory.
  3. Pro nás je KVIFF vždy spíš image a brand záležitostí. Dává nám smysl, jelikož jde o prestižní společenskou událost spojenou s filmem – uměleckou disciplínou, díky které vznikl Dermacol. Ostatně, co patří k červenému koberci víc, než červená rtěnka a příjemná vůně? Nemáme postavené cíle na prodejích během festivalu – to ani není možné. Ale tak to má myslím většina partnerů.
  4. U KVIFF nejde pouze o rozpočet na prezentaci. Je nutné zohlednit mnohem více položek než u standardních eventů. Logistiku věcí i lidí, ubytování, čistírnu, stravné pro personál atd. Jde o velmi dlouhý event a náklady na běžné věci jsou ve Varech během festivalu mnohem vyšší. Je potřeba aby fungoval celý marketingový tým, museli bychom zahrnout i PR náklady a další. Již druhým rokem například vyrábíme velmi riskantní produkt s logem festivalu, který je samozřejmě zajímavý jen během něj – tedy nikdy nevíme, jak úspěšní budeme. Rozpočet proto nemohu v tuto chvíli říct, je to ale každopádně zásadní část našeho eventového rozpočtu v tomto roce.

Klára Jirovcová Pospíšilová, manažerka komunikace Philip Morris ČR

  1. Po dobu trvání 55. ročníku KVIFF mohou všichni dospělí návštěvníci festivalu zamířit do  IQOS Lounge. Součástí programu je hodinová talkshow Libora Boučka u hotelu Thermal. V sobotu se například objeví výkonný ředitel festivalu Kryštof Mucha spolu s režisérem Michalem Cabanem. V neděli herci Vojtěch Kotek, Ondřej Brzobohatý a dokumentaristka Helena Třeštíková. V průběhu týdne se tu postupně zastaví i Vladimír Polívka, Jiří Mádl, Hana Vagnerová nebo Ester Geislerová. Na místě si také dospělí kuřáci a uživatelé mohou zakoupit nebo zapůjčit naše bezdýmné zařízení IQOS. Během Karlovarského kulturního léta i po celou dobu filmového festivalu je též ve Dvořákových sadech umístěna laboratoř Svět bez kouře, kde virtuální postava profesora Dohořela  představí dospělým návštěvníkům iniciativu společnosti Philip Morris zaměřenou na osvětu o škodlivosti cigaretového kouře.
  2. Kreativní koncept IQOS Lounge jsme připravili  in-house ve spolupráci s agenturou Quix events, či Milosh Ltd. zajišťovala tvorbu obsahu talk show a hosty. Putovní laboratoř pak vznikla na začátku roku 2021 v ČR, koncept a obsah byl vytvořen in-house ve spolupráci s kreativním studiem 3dsense a Monument office. Stavbu a technickou realizaci pak zajišťovala agentura YEZEDE.
  3. Naše spojení s filmovým festivalem má bohatou a dlouhou tradici sahající již do poloviny 90. let minulého století. Jsme velice rádi, že po loňské pauze způsobené pandemií, můžeme být letos pro všechny dospělé kuřáky, a především pro naše zákazníky, v Karlových Varech. Vedle toho jsme při příležitosti letošního ročníku rádi podpořili vydání ojedinělé publikace VARY25 z dílny bratří Cabanů, která mapuje vše související s přípravou i s konečným výsledkem vizuální tváře ročníků uplynulých za celé čtvrtstoletí jeho konání. Přítomnost na karlovarském festivalu tedy celkově považujeme nejen za prestiž, ale také za unikátní možnost být našim zákazníkům nablízku. Skrze program, který jsme pro ně připravili a díky spektru služeb, které jim v Karlových Varech nabízíme, chceme našim zákazníkům a jejich blízkým především umožnit užít si letošní festival opět naplno.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)