Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Empresa vstupuje do segmentu programových titulů s TV Komplet

Vydavatelství Empresa Media, které vydává například časopisy Sedmička, Týden, Instinkt, novinku VIP Svět a provozuje televizní stanici TV Barrandov, spouští programový týdeník TV Komplet.

Jedná se o týdeník se zaměřením na televizní programy a tipy na zajímavé pořady. Vše je doplněné o rozhovory s českými i zahraničními umělci, vaření, luštění, výhry a tipy na výhodné nákupy.

Za titulem stojí šéfredaktorka Venuše Baxová, která ve vydavatelství Empresa Media krom jiného řídí i znovuobnovený magazín Instinkt.

Reklama
ČEZ

Týdeník bude na trh uveden ve čtvrtek 19. srpna 2021 v nákladu 60 000 kusů za cenu 9,90 korun a bude jej doprovázet velká kampaň na TV Barrandov, ve všech periodikách Empresa Media i na webu. Objeví se na pultech většiny prodejen s tiskem, včetně řetězců – a to jak obchodních, potravinářských, tak tabákových. V neposlední řadě bude k dostání i v síti čerpacích stanic. Výhradním distributorem je PNS.

Nejčtenější jsou programy Mafry a VLM

Programovým časopisům podle dat Madiaprojektu za první pololetí vládne TV Max (vydavatelství Mafra) s prodaným nákladem přes 219 tisíc kusů a čteností 479 tisíc. Následuje ho TV mini (Vltava Labe Media – VLM) s prodaným nákladem blížícím se 190 tisícům kusů a čteností 333 tisíc. Třetí je podle prodaného nákladu téměř 138 tisíc kusů TV expres s čteností 155 tisíc, podle čtenosti 173 tisíc je ale na bronzové příčce TV star s prodaným nákladem blížícím se 82 tisícům kusů (obojí rovněž VLM). Dál ještě vycházejí TV Plus 14, TV Revue a Týdeník Televize (všechny tři vydává Mafra).

Do trhu pak zasahují i suplementy deníků, mezi nimiž je podle dat Madiaprojektu za první pololetí nejúspěšnější Blesk magazín TV. Ten čte 866 tisíc lidí (vydaný náklad je téměř 279,5 tisíce kusů, vydává CNC). Druhý je s čteností 781 tisíc TV magazín (VLM), třetí je Magazín DNES + TV (Mafra). Dála pak vycházejí i Magazín Právo + TV s čteností 334 tisíc (Borgis), TV pohoda s čteností 327 tisíc (JIK-05) či Aha! TV s čteností 316 tisíc (CNC).

Soukupovo vydavatelství Empresa media vedle aktuální novinky vydává časopis Týden, jenž má od dubna loňského roku měsíční periodicitu, měsíčník Týden Politické rozhovory, dvouměsíčník Týden Historie či měsíčník Interview. Dále pak též publikuje týdeník Sedmička, měsíčník Sedmička Naše životy, měsíčník Sedmička Nebezpečné vztahy, měsíčník Sedmička pro ženy, dvouměsíčník Sedmička Křížovky a Křížovky XXL nebo měsíčník Exkluziv. Empresa nad to vydává také měsíční speciály časopisů Týden i Sedmička.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)