Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

E-shopy strach z další vlny nemají

Téměř polovina e-shopů se na případný lockdown nepřipravuje. Vyplývá to z dat společnosti Shoptet.

Vlastníci e-shopů nemají strach z případných podzimních pandemických restrikcí, nijak se na potenciální lockdown nepřipravuje 47 procent z nich. Vyplývá to z interního průzkumu společnosti Shoptet, který proběhl na přelomu července a srpna letošního roku. Ty e-shopy, které se na možná omezení nějak speciální připravují, k tomu nejčastěji využívají marketingové aktivity, jako jsou propagace či častější a kvalitnější komunikace se zákazníky. Uvedlo to celkem 28 procent dotázaných.


Ani ne čtvrtina (23 %) e-shopů si podle zjištění v průzkumu vytváří finanční rezervu jako pojistku pro případ podzimních omezení.

Reklama
ČEZ


„Díky tomu, že oblast ecommerce zaznamenala během pandemie velký růst, nemají majitelé e-shopů obavy z dalších omezení. Lidé se totiž naučili nakupovat přes internet, takže eshopaři věří, že pokud znovu dojde k restrikcím, jejich byznys to nijak negativně neovlivní,“ vysvětluje CEO Shoptetu Samuel Huba.


Oblast ecommerce v České republice zažila během pandemie rekordní časy. Jen ve druhém čtvrtletí letošního roku dosáhl celkový obrat 50,45 miliardy korun, což je v meziročním srovnání více než desetiprocentní nárůst.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)