Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

E.on rozjíždí Vysmátou pouť, podívá se do jedenácti měst

Energetická společnost spouští eventovou kampaň po České republice. S atrakcemi zdarma a podporou SOS vesniček navazuje na výzkum o úsměvu.

Vranovská pláž bude ve středu 11. srpna první zastávkou akce Vysmátá pouť společnosti E.on, která nabídne zdarma atrakce pro celou rodinu. Prodávat se bude cukrová vata a limonády, výtěžek bude věnován na podporu SOS dětských vesniček, na něž bude možné přispět i přes kasičky či QR kódy na akci.

Součástí eventu je i koutek s názvem Úsměvna, kde se mohou návštěvníci udělat foto či natočit video ke sdílení s hashtagem #silausmevu na facebooku E.on. Společnost za každé sdílení opět podpoří SOS vesničky. Vedle toho se lidé sdílením videa zapojí do soutěže o deset poukazů na večeři v hodnotě 2500 korun.

Reklama
MMcite

„V E.ONu bereme úsměv v jednání s lidmi jako samozřejmost a chtěli jsme zjistit, jak moc chybí, když jsme o něj v posledním roce a půl kvůli nošení roušek a respirátorů ve veřejném prostoru přišli,“ říká Jan Zápotočný, člen představenstva E.on Energie.

Eventová kampaň navazuje na výzkum realizovaný ve spolupráci s psychology z Univerzity Palackého v Olomouci, který společnost nedávno zveřejnila. Podle jeho závěrů se mimo jiné díky úsměvu dívají na svět až o 37 procent pozitivněji. Zajímavý je i fakt, že 84 procent lidí úsměv ve většině případů oplatí.

Termíny jednotlivých zastávek Vysmáté poutě:

  • 11. srpna: Vranovská přehrada – kemp Vranovská pláž
  • 12. srpna: České Budějovice
  • 21. srpna: Zvole nad Pernštejnem (Rodinný den)
  • 28. srpna: Holešov (Rozloučení s prázdninami)
  • 2. září: Veselí nad Lužnicí (Veselské pískovny)
  • 5. září: Lipník nad Bečvou (Akce Rozloučení s létem)
  • 9. září: Znojmo (areál hradu)
  • 11. září: Kroměříž (Svatováclavské slavnosti)
  • 12. září: Ostrava (Ostrava City marathon)
  • 20. září: Karlovy Vary (SOS dětské vesničky)
  • 26. září: Otrokovice (Michalská pouť)
  • 28. září: Šumperk (Šumperská pouť)
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)