Na druhém ročníku konference zaměřené na budoucnost digitálního byznysu a marketingu vystoupí řečníci ze společností Merkle, Salesforce, Heureka, Safetica či LinkedIn.
Jak se bude vyvíjet digitální byznys v následujících letech? Které nástroje vám umožní oslovit nové zákazníky, opakovaně zaujmout ty stávající a přesvědčit je, aby se k vám rádi a často vraceli? Jak se posunout od tabulek v Excelu a obvolávání potenciálních klientů k automatizovanému sales a marketingovému procesu? Na to všechno chce odpovědět druhý ročník konference Future Summit, kterou pořádají společnosti Future Sales a Merkle ve spolupráci s EP Events and Production. Uskuteční se 7. října online a zdarma.
Během konference vystoupí mimo jiné Michal Buzek, chief data officer společnosti Heureka, který promluví o důležitosti dat pro byznysová rozhodnutí či hledání souvislostí. O důležitosti ochrany obchodních a marketingových dat nejen z pohledu GDPR bude mluvit Jan Mazal, produktový marketingový manažer společnosti Safetica. O vizi digitalizace českého státu bude mít přednášku Tereza Gagnon, šéfka partnerství a fundraisingu v Česko.digital. Dále promluví zástupci Merkle, Future Sales nebo LlinkedIn
Na záznam prvního ročníku, který proběhl online v dubnu, se můžete podívat zde: