David Droga bude šéfovat Accenture Interactive

Legendární kreativec bude od 1. září zastávat pozice CEO a „creative chairman“ v největší síti digitálních agentur. Předchozí šéf Brian Whipple odchází.

Skupina Accenture jmenovala do role CEO a „creative chairman“ Accenture Interactive Davida Drogu, zakladatele a předsedu představenstva slavné agentury Droga5, kterou Accenture koupila v roce 2019.

Jako globální šéf bude Droga zodpovědný za výjimečnou kreativu, zákaznickou zkušenost a byznysové inovace. „Accenture Interactive se rychle stala lídrem v digitálu tím, že propojuje data, kreativitu a technologie. V době návrtu k růstu se budeme i nadále hrát zásadní roli v 360stupňové podpoře hodnoty byznysu našich klientů. Těším se, že budu moci zdůrazňovat naši kreativu a spojovat ji se světovou vynalézavostí a expertízou Interactive,“ uvedl Droga ke svému jmenování.

Brian Whipple, který vedl Accenture Interactive posledních deset let, oznámil odchod ze skupiny. Právě pod jeho vedením tržby skupiny narostly na 10,6 miliardy dolarů (přes 231 miliard korun). Časopis Ad Age ji šestkrát za sebou jmenoval největší sítí digitálních agentur světa.

„V době, kdy se naši klienti soustředí na hodnoty, brandy a zkušenosti zákazníků, pomůže nám Davidova globální perspektiva a nesrovnatelné kreativní úspěchy rozvíjet potenciál klientů nevídanými způsoby,“ uvedla Julie Sweet, šéfka skupiny Accenture, která zároveň poděkovala Whipplemu za přínos k obrovskému růstu a úspěšnému byznys modelu Accenture Interactive.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk