Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Datové oddělení Dentsu bude řídit Tomáš Tetour

Na starosti bude mít řízení datového týmu, jenž se napříč agenturami sítě stará o reporting a hledá možnosti integrace a zavádění nových služeb spojených s digitální transformací.

Tomáš Tetour do Dentsu přechází z agentury Wunderman Thompson, kde více než tři roky působil na pozici tools & technology director. Na podobné pozicio působil během své kariéry v několika předních českých i zahraničních společnostech.

„Úloha datového týmu Dentsu je klíčová,“ komentuje Jiří Vítek, head of media & performance service line CEE, a dodává: „Pro většinu našich klientů připravujeme pokročilé datové analýzy či vizualizaci dat, kreativní monitoring a reporting a neustále se snažíme přicházet, i díky našemu globálnímu zázemí, s inovativními přístupy, které na českém trhu nemají konkurenci. Proto jsem velmi rád, že se Tomáš rozhodl přijmout naši nabídku a nyní bude pracovat na tom, aby se jeho velká odbornost a know-how propojily s našimi technologiemi a talenty tak, aby vznikla ideální kombinace pro rozvoj celého odvětví.“

Reklama
MMcite

Vedle zjednodušení struktury jednotlivých aktivit a jejich přerod v nové produkty bude mít Tomáš Tetour na starosti strategický rozvoj kompletních datových služeb Dentsu včetně nástroje NEBE, který umožňuje zobrazovat dynamický obsah na rozdílných platformách včetně televize.

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu