Agentura pro slovenského poskytovatele hostingových služeb připravila kampaň pro tři trhy, nového maskota i vizuální identitu vytvořila GoBigname.
Největší slovenský poskytovatel služeb Websupport spouští historicky první televizní kampaň. Děje se tak v době, kdy firma po úspěšném domácím růstu aktivněji vstupuje i na český a maďarský trh. Chce tedy oslovit širší publikum a představit lehkost využívání služeb společnosti.
Součástí nové komunikace je nová vizuální identita, za níž stojí odborníci okolo Rudolfa Letka z agentury GoBigname. Vytvořili i nové kódy značek včetně maskota a písma na míru. Celkový koncept mezinárodní kampaně pak vytvořila agentura Darwin and the Machines.
„Lehkost a jednoduchost jsme chtěli přenést do komunikace, a tak jsme vytvořili vlastní svět, kde náš hrdina lusknutíém prstu pomáhá komukoli založit webové stránky. Díky režisérovi Danu Dekanovi a 3D studiu Alien získala kampaň světové kvality,“ říká Michal Pastier kreativní ředitel Darwinů. A CEO české pobočky agentury Marian Fury dodává: „Příprava mezinárodní kampaně a pomoc se zjednodušením značky na více trzích, to jsou důvody proč naše agentura vznikla. Jsme nadšení, že jsme získali tuto přímou zakázku a mohli ikonické slovenské firmě pomoci být světovou.“
Websupport je součástí inovativní evropské skupiny Loopia Group, která působí mimo jiné ve Švédsku, Norsku, Finsku, ale i na Slovensku, v Česku, Maďarsku či Srbsku. O zákazníky, inovace produktů a služeb se stará více než 300 zaměstnanců.
„V kampani jde víc než jen o nové logo, identitu nebo maskota. Chceme lidem pomoci se vstupem do online světa. Díky mezinárodnímu zázemí a lokálnímu působení na trzích, dokážeme přinášet na každý trh služby a produkty světové kvality,“ říká Ján Cifra, CEO Websupportu pro region střední a východní Evropy.
Na evoluci spotu se můžete podívat zde: