Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Darwin and the Machines dali Websupportu lehkost v první TV kampani

Agentura pro slovenského poskytovatele hostingových služeb připravila kampaň pro tři trhy, nového maskota i vizuální identitu vytvořila GoBigname.

Největší slovenský poskytovatel služeb Websupport spouští historicky první televizní kampaň. Děje se tak v době, kdy firma po úspěšném domácím růstu aktivněji vstupuje i na český a maďarský trh. Chce tedy oslovit širší publikum a představit lehkost využívání služeb společnosti.

Součástí nové komunikace je nová vizuální identita, za níž stojí odborníci okolo Rudolfa Letka z agentury GoBigname. Vytvořili i nové kódy značek včetně maskota a písma na míru. Celkový koncept mezinárodní kampaně pak vytvořila agentura Darwin and the Machines.

Reklama
ČEZ

„Lehkost a jednoduchost jsme chtěli přenést do komunikace, a tak jsme vytvořili vlastní svět, kde náš hrdina lusknutíém prstu pomáhá komukoli založit webové stránky. Díky režisérovi Danu Dekanovi a 3D studiu Alien získala kampaň světové kvality,“ říká Michal Pastier kreativní ředitel Darwinů. A CEO české pobočky agentury Marian Fury dodává: „Příprava mezinárodní kampaně a pomoc se zjednodušením značky na více trzích, to jsou důvody proč naše agentura vznikla. Jsme nadšení, že jsme získali tuto přímou zakázku a mohli ikonické slovenské firmě pomoci být světovou.“

Websupport je součástí inovativní evropské skupiny Loopia Group, která působí mimo jiné ve Švédsku, Norsku, Finsku, ale i na Slovensku, v Česku, Maďarsku či Srbsku. O zákazníky, inovace produktů a služeb se stará více než 300 zaměstnanců.

„V kampani jde víc než jen o nové logo, identitu nebo maskota. Chceme lidem pomoci se vstupem do online světa. Díky mezinárodnímu zázemí a lokálnímu působení na trzích, dokážeme přinášet na každý trh služby a produkty světové kvality,“ říká Ján Cifra, CEO Websupportu pro region střední a východní Evropy.

Na evoluci spotu se můžete podívat zde:

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)