Banka po třech letech spustila nový komunikační koncept od agentury Zaraguza. Inspiruje k pozitivní budoucnosti a radosti ze života.
„Jsem tak stará, že už mi nikdo neřekne křestním jménem, muž mi zemřel, děti jsou daleko a já? Já se těším na budoucnost,“ říká hrdinka devadesátisekundového spotu, během nějž se odehrává její životní příběh i setkání se představiteli mladších generací, kteří se umí usmát jen tak a zároveň zachraňují svět.
Reklama je součástí nového komunikačního konceptu, který po třech letech představila Slovenská sporiteľňa. Přípravy podle generálního ředitele banky Petera Krutila zabraly osm měsíců. Za banku tým vedla Dáša Juríková, ředitelka strategie a rozvoje brandu. Tvořila ho agentura Zaraguza, produkci měla na starosti společnost Bistro Films a režie se ujal Laurence Dunmore, který režíroval reklamy i pro značky jako AT&T, BMW, ING, Tullamore Dew, Armani a další.
„Odvážně inspirujeme k pozitivní vizi budoucnosti a radosti ze života bez ohledu na okolnosti, které život nebo doba přináší. Protože když si věříte a myslíte pozitivně, máte vysokou pravděpodobnost, že se vám bude i dařit,“ uvedl ke kampani mimo jiné Peter Krutil.
„Komunikaci jsme chtěli odstartovat velkým ‚kinem‘ a myslím, že se nám to povedlo. V televizi začínáme příběh vyprávět devadesátisekundovým, už to je velké. Odehraje se v něm celý život a vzpomeneme s citem ale otevřeně i na smrt. I proto má video takovou sílu. Ráměc běžného přesahuje i úroveň exekuce,“ uvedl kreativní ředitel Zaraguzy Ondrej Kořínek.
Se startem nového komunikačního konceptu pomáhala i agentura Crossline Production a PR. Podle jejího výkonného ředitele Michala Ivaničky, jde o výjimečný počin. „Za těch skoro dvacet let v byznysu jsem už viděl hodně, velmi dobré i špatné koncepty. Toto je úžasná esence odvahy, naděje a leadershipu,“ nešetřil chválou na LinkedIn.
Vizitka kampaně:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentura: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek
Unit Creative Director: Martin Ondrušek, Milan Malý
Art Director: Martin Ondrušek
Graphic Designer: Andrej Nemček, Gabriela Kožiaková, Kristína Svoradová, Richard Novák
Copywriter: Ondrej Kořínek, Eva Myjavcová, Karin Horňáčková, Matej Sekerka
Account Director: Marek Kabát
Account Team Leader: Jaroslava Huljaková
Account Manager: Ivana Fertáľová, Dominika Drusanová, Klára Kolenová
Strategie: Pavol Minár, Miroslav Ondovčík
Social Media: Nela Pazderková, Lucia Peterková, Dominika Turcerova
Produkce: Bistro Films
Režisér: Laurence Dunmore