Agentura pro společnost připraví komunikační strategii pro český i slovenský trh. Chce pomoci zvýšení tržního podílu.
Realitní platforma Bezrealitky, jež poskytuje komplexní služby pro majitele nemovitostí i pro zájemce o jejich koupi či pronájem, si Proficio vybrala díky široké nabídce strategických a konzultačních služeb. Agentura tak bude pro Bezrealitky zajišťovat nejen kompletní komunikační strategii včetně kreativní koncepce, ale také tvorbu kreativy i mediální plánování. V rámci této spolupráce se Proficio zaměří na repositioning brandu Bezrealitky a pomůže tak značce k získání vyššího tržního podílu na poli prodejů a pronájmů nemovitostí.
„V Bezrealitky jsme letos prošli velkou transformací a kromě jiného se stali součástí miliardové realitní skupiny European Housing Services. V rámci našeho růstu a významného rozšiřování služeb i kompetencí potřebujeme silného strategického partnera, který nám pomůže s komunikací na všech frontách a repositioningem portálu Bezrealitky, který už tedy není jenom o inzerci. Specialisté z Proficio se do toho pustili s plným nasazením a my po prvních dvou měsících spolupráce můžeme říct, že se jednalo o dobrou volbu agentury,“ říká Barbora Gschwengová, marketing manager Bezrealitky CZ & SK.
Nové partnerství i akcelerující růst společnosti samotné představují pro Proficio validaci z řad klientů i zaměstnanců. Agentuře je tímto umožněno ještě více upevnit svou pozici jako konzultačního strategického experta na českém trhu a přiblížit se svému letošnímu cílovému obratu přes 100 milionů.
„Navázání spolupráce s Bezrealitky mi dělá velkou radost. Bezrealitky má jasnou vizi a cíle, které chce v následujících letech naplnit a my si moc vážíme, že nám tento úkol svěřili a musím říct, že se je na co těšit!“ Dodává Lukáš Cikánek, digital strategy director Proficio.
Pro Proficio jde o dalšího nového klienta.
Již v dubnu se společnosti podařilo uzavřít nová partnerství s firmami – pojišťovnou Direct a platební institucí Roger. V květnu pak Proficio, za účelem zisku dalších zajímavých spoluprací, navázalo na úspěšný rok minulý o otevřením nových pražských kanceláří a posílením lokálního týmu novým vedením, Lukášem Cikánkem.