Bezrealitky si na repositioning vybrala Proficio

Agentura pro společnost připraví komunikační strategii pro český i slovenský trh. Chce pomoci zvýšení tržního podílu.

Realitní platforma Bezrealitky, jež poskytuje komplexní služby pro majitele nemovitostí i pro zájemce o jejich koupi či pronájem, si Proficio vybrala díky široké nabídce strategických a konzultačních služeb. Agentura tak bude pro Bezrealitky zajišťovat nejen kompletní komunikační strategii včetně kreativní koncepce, ale také tvorbu kreativy i mediální plánování. V rámci této spolupráce se Proficio zaměří na repositioning brandu Bezrealitky a pomůže tak značce k získání vyššího tržního podílu na poli prodejů a pronájmů nemovitostí.

„V Bezrealitky jsme letos prošli velkou transformací a kromě jiného se stali součástí miliardové realitní skupiny European Housing Services. V rámci našeho růstu a významného rozšiřování služeb i kompetencí potřebujeme silného strategického partnera, který nám pomůže s komunikací na všech frontách a repositioningem portálu Bezrealitky, který už tedy není jenom o inzerci. Specialisté z Proficio se do toho pustili s plným nasazením a my po prvních dvou měsících spolupráce můžeme říct, že se jednalo o dobrou volbu agentury,“ říká Barbora Gschwengová, marketing manager Bezrealitky CZ & SK.

Nové partnerství i akcelerující růst společnosti samotné představují pro Proficio validaci z řad klientů i zaměstnanců. Agentuře je tímto umožněno ještě více upevnit svou pozici jako konzultačního strategického experta na českém trhu a přiblížit se svému letošnímu cílovému obratu přes 100 milionů.

„Navázání spolupráce s Bezrealitky mi dělá velkou radost. Bezrealitky má jasnou vizi a cíle, které chce v následujících letech naplnit a my si moc vážíme, že nám tento úkol svěřili a musím říct, že se je na co těšit!“ Dodává Lukáš Cikánek, digital strategy director Proficio.

Pro Proficio jde o dalšího nového klienta.

Již v dubnu se společnosti podařilo uzavřít nová partnerství s firmami – pojišťovnou Direct a platební institucí Roger. V květnu pak Proficio, za účelem zisku dalších zajímavých spoluprací, navázalo na úspěšný rok minulý o otevřením nových pražských kanceláří a posílením lokálního týmu novým vedením, Lukášem Cikánkem.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk