Agentura už pro největší on-line obchod se spodním prádlem ve střední Evropě připravuje televizní kampaň, která poběží na podzim na všech deseti trzích značky.
Nová kampaň přichází s novou brand propozicí Astratexu, která bude vedle českého trhu fungovat i v zahraničí. Zároveň určí komunikační linku i pro všechny budoucí spoty. Figurovat v nich stále bude modelka a moderátorka Iva Kubelková.
„Cílem naší nové kampaně je vedle zvýšení povědomí o značce Astratex ukázat spolehlivost námi prodávaného spodního prádla v každé životní situaci. Tým z Jiného Gangu přinesl unikátní nápad přenositelný na další komunikaci, duplikovatelný na další obsah a na další kanály,“ říká marketingový ředitel Astratexu Karol Guláš.
Jinej Gang tvoří tři kreativci Viktor Říha, Tomáš Vápeník a Ondřej Hübl (na úvodní fotografii zleva), kteří mají za sebou přes dvacet let zkušeností v oboru. V minulosti se podíleli na legendárních reklamách pro T-Mobile, Fernet, Oskar či Vodafone.
Natáčení kampaně Astratexu proběhne na konci srpna a v září, v srpnu bude následovat produkce a 20sekundové spoty se začnou vysílat na podzim. „Nápad je postaven na faktu, že spousta žen nosí špatně padnoucí spodní prádlo, a když po mnoha letech díky Astratexu najdou to správné, připadá jim, že se stal zázrak. Spot točí talentovaná režisérka Paulina Mačáková, která našemu nápadu dodává esprit a nádhernou vizuální stylizaci,“ uvádí art director Viktor Říha z agentury Jinej Gang.
Cílovou skupinou jsou převážně ženy. Jde většinou o matky, které se starají o rodinu a domácnost, volný čas tráví s rodinou, na zahradě nebo na chatě. Spodní prádlo nakupují v průměru dvakrát ročně a Astratex je pro ně známkou ověřené kvality za dostupnou cenu.