Astratex si na kreativu vybral Jinej Gang

Agentura už pro největší on-line obchod se spodním prádlem ve střední Evropě připravuje televizní kampaň, která poběží na podzim na všech deseti trzích značky.

Nová kampaň přichází s novou brand propozicí Astratexu, která bude vedle českého trhu fungovat i v zahraničí. Zároveň určí komunikační linku i pro všechny budoucí spoty. Figurovat v nich stále bude modelka a moderátorka Iva Kubelková.

„Cílem naší nové kampaně je vedle zvýšení povědomí o značce Astratex ukázat spolehlivost námi prodávaného spodního prádla v každé životní situaci. Tým z Jiného Gangu přinesl unikátní nápad přenositelný na další komunikaci, duplikovatelný na další obsah a na další kanály,“ říká marketingový ředitel Astratexu Karol Guláš.

Jinej Gang tvoří tři kreativci Viktor Říha, Tomáš Vápeník a Ondřej Hübl (na úvodní fotografii zleva), kteří mají za sebou přes dvacet let zkušeností v oboru. V minulosti se podíleli na legendárních reklamách pro T-Mobile, Fernet, Oskar či Vodafone.

Natáčení kampaně Astratexu proběhne na konci srpna a v září, v srpnu bude následovat produkce a 20sekundové spoty se začnou vysílat na podzim. „Nápad je postaven na faktu, že spousta žen nosí špatně padnoucí spodní prádlo, a když po mnoha letech díky Astratexu najdou to správné, připadá jim, že se stal zázrak. Spot točí talentovaná režisérka Paulina Mačáková, která našemu nápadu dodává esprit a nádhernou vizuální stylizaci,“ uvádí art director Viktor Říha z agentury Jinej Gang.

Cílovou skupinou jsou převážně ženy. Jde většinou o matky, které se starají o rodinu a domácnost, volný čas tráví s rodinou, na zahradě nebo na chatě. Spodní prádlo nakupují v průměru dvakrát ročně a Astratex je pro ně známkou ověřené kvality za dostupnou cenu. 

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345