Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

ADC Czech Creative Awards startuje s hledáním nejlepší reklamy roku

Do soutěže je možné hlásit práce za poslední rok a půl. Na zvýhodněné přihlášky je měsíc. Nejlepší kampaně Art Directors Club Czech Republic ocení koncem října.

Komunikační agentury, nezávislí kreativci a designéři, produkce i zadavatelé mohou přihlašovat své práce do soutěže ADC Czech Creative Awards 2021 od pondělí 2. srpna. Podmínkou účasti je původní kreativní koncept, na jehož základě byla rozhodující část kampaně zveřejněna mezi 1. lednem 2020 a 31. srpnem 2021. Soutěž prodlouženým obdobím přihlášek dorovnává covidový odklad loňského ceremoniálu.

„Za poslední dobu vznikla v Česku spousta skvělých reklam a je to poprvé, kdy se v soutěži utkají práce vzniklé během roku a půl. Z tohoto pohledu nás doufám čeká kvalitní přehlídka české kreativy. Zároveň připravujeme i klasický ceremoniál, který k ADC Awards vždy patřil. Snad nám to covid opět nezhatí,“ uvedl David Suda, předseda ADC Czech Republic.

Reklama
Know

Práce lze letos přihlašovat až do 17. září. 2021. V termínu „early bird“, který trvá do 31. srpna, jsou stanovené výhodnější ceny přihlášek.

O nejlepší reklamě roku bude rozhodovat třináctičlenná mezinárodní porota, jíž letos jako předsedkyně povede Gabriela Lungu, globální kreativní ředitelka VMLY&R Commerce London, zakladatelka Wings Creative Leadership Lab a držitelka více než 150 reklamních ocenění. Gabriela byla v minulosti předsedkyní porot Clio Awards, Dubai Lynx nebo Eurobest, opakovaně byla také v porotách na Cannes Lions nebo D&AD. Kompletní složení poroty představí ADC v příštím týdnu.

Spolu s otevřením přihlášek spouští ADC také kampaň k letošnímu ročníku. Kreativní tým ve složení Michaela Pechanová, Martin Svetlík a Richard Axell ji vytvořil spolu s produkcí NICE! a jejím režisérem Václavem Krbůškem.

„Od momentu, kdy jsme dali dohromady koncept, pro nás byla spolupráce s NICE! prioritou, protože jejich smysl pro humor a zároveň pro detail je přesně to, co jsme pro kampaň potřebovali,” popisuje za ADC člen výboru Martin Svetlík.

V kampani by se podle něj měli poznat nejen ti kreativci, kteří se letos skutečně postavili před objektiv kamery v rámci natáčení, ale v ideálním případě „úplně každý, kdo někdy zkoušel vymyslet tu nejlepší reklamu roku“.

ADC už tradičně poskytuje přihlašovatelům službu mentora, který poradí s výběrem kategorie a dalšími náležitostmi přihlášky. Role se ujal stejně jako loni člen výboru Jan Marcinek ([email protected]). Kompletní podmínky soutěže, popis kategorií a samotnou registraci najdou zájemci na webu ADC.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)