Dobročinná organizace Zdravotní klaun se rozhodla, že k podpoře svých aktivit využije služby agentury Taktiq Communications. Ta svou aktivitu z poloviny pojme v rámci v rámci společenské odpovědnosti.
„Rádi bychom do větší míry systematizovali PR Zdravotního klauna. Vždycky jsme na něm pracovali, ale věřím, že Taktiq nám pomůže, aby se stalo nedílnou součástí naší práce. Jde nám nejen o to, aby se o službách Zdravotního klauna vědělo víc. Chtěli bychom informovat o naší práci systematičtěji a také šířit osvětu o síle humoru. O tom, jak smích a radost pomáhají k uzdravení,“ shrnuje důvody spolupráce Kateřina Slámová Kubešová, ředitelka Zdravotního klauna v České republice.
Taktiq zajistí pro Zdravotního klauna klasický press office, bude ale spolupracovat také na propojení PR a marketingových, fundraisingových a dalších aktivit této dobročinné organizace. Projekt v agentuře povede account manažerka Barbora Šmýrová, která se před tím v sociální oblasti věnovala například podpoře komunikace sítě domovů pro seniory.
„Dobro, které Zdravotní klaun koná v českých nemocnicích, domovech pro seniory a při mnoha dalších příležitostech, má smysl komunikačně podporovat, má se o něm vědět, teď snad víc než kdykoliv jindy. I proto se v Taktiqu na spolupráci velmi těšíme,“ říká Michal Uryč, majitel a jednatel Taktiqu, a dodává: „Zdravotní klaun je přesně ten typ organizace, pro které v Taktiqu chceme pracovat. Proto jsme se rozhodli, že polovina odměny za odvedenou práci bude náš dar, kterým podpoříme její činnost.“