Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zasloužíte si to, láká v kampani do salonů L’Oréal Professionnel

Série videí od agentury Extroverts pro L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken vyzývá, aby si lidé užili chvilku pro sebe v kadeřnictví.

Kampaň s hastagem #ZaslouziteSiTo se točila ve třech zemích, poběží jeden měsíc a obsahuje dvanáct videí s různými insighty pro značky L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken. Cílem je dostat lidi zpět do kadeřnických salonů, do rukou pravých profesionálů, kteří se jich již nemohli dočkat. Za kreativním konceptem a strategií spolu s produkcí stojí agentura Extroverts, režie se ujal Véna Píša, kamera byla v rukou Lubomíra Krupky.

Série krátkých videí navazuje na úspěch videa #zasespolu z kampaně konce loňského roku. „Chtěli jsme přinést reálné insighty z doby, kdy jsme seděli doma a opravdu snad každý potřeboval kadeřníka. Každý z nás zaslouží malou odměnu za to období, které je za námi,“ říká ke konceptu # ZaslouziteSiTo Lenka Halásová, CEO agentury Extroverts. Anna Nečasová, Brand Activation Manager L’Oréalu, dodává: „Velmi rádi jsme šli do spolupráce znovu. Koncept nenásilným způsobem odkazoval na kampaň #ZaseSpolu, ale zároveň respektoval novou realitu, ve které hrála hlavní roli touha lidí vrátit se zpět do normálu, užívat si volný čas a nechat o sebe pečovat tak, jak byli zvyklí dříve.“

Reklama
ČEZ

Loňské video si můžete připomenout zde:

https://www.youtube.com/watch?v=HJWUIGRv7Kk&t=3s
Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)