Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tvář nové Pragovky vytvořila agentura Brandmark ve spolupráci s londýnským Wordsearch

Projekt čtvrti Pragovka Art District v pražských Vysočanech představil nový komunikační koncept a vizuální identitu. Ty pro Pragovku ve spolupráci se studiem Wordsearch realizoval a navrhl pražský Brandmark.

V rámci první fáze představení Pragovka Art Districtu veřejnosti vytvořil Brandmark nový web Pragovka.com, který podpoří printovou kampaní v ulicích Prahy, na sociálních sítích a v online médiích. Pro Pragovku Brandmark připravuje také zcela nové propagační materiály jako brožury, navigační plochy v areálu nebo interní materiály, jakým je i velká časová osa ve vnitřních prostorech. Aktuálně probíhají také přípravy focení a eventů v areálu Pragovky. 

Pragovka zatím patří především umění – vedle desítek uměleckých ateliérů a několika galerií se zde pořádají nejrůznější kulturní, ale i komerční eventy. V duchu konceptu kreativní čtvrti se však stále více otevírá také dalším možnostem. Historické tovární haly i venkovní prostranství se s pomocí předních českých architektů a urbanistů mění na unikátní městský prostor, kde bude dost místa i pro originální kancelářské, vzdělávací nebo obchodní prostory a osobité rezidenční bydlení.

Reklama
MMcite

„Podílet se na takhle velkorysém a dlouhodobém projektu byla nabídka, jaká se neodmítá. Tak jako mají jiné metropole svoje kreativní čtvrti, třeba New York svůj Williamsburg nebo Soho, bude mít i Praha svůj opravdový art district, a my můžeme spoluvytvářet jeho podobu,“ říká zakladatel Brandmarku Marek Bouška.

Pragovka Art District vzniká ve stále atraktivnější industriální části Vysočan, v místech bývalé Pražské továrny na automobily a pozdější ČKD. V takzvané Pragovce se za první republiky vyráběly slavné vozy Praga, Škoda a Tatra, později pak legendární vojenské náklaďáky Praga V3S. A právě průmyslová minulost areálu se stala hlavním nosným prvkem nové vizuální podoby Pragovky.

„Stylizované součástky aut a strojů tvoří doplňkové motivy a zároveň custom typografii propojující celý vizuální styl Pragovky. Hrajeme si také s principem koláže, která navazuje na prvorepublikovou estetiku a díky níž dokážeme ve zkratce představit velmi různorodé možnosti využití celého prostoru Pragovky,“ dodává creative director Tomáš Paichl.

Vizitka kampaně Pragovka Art District – Go to Market            

Klient: Pragovka Art District

Značka: Pragovka

Nasazení: 24. 5.–22. 8. 2021             

Kreativní agentura:     Brandmark.    

PR agentura:               2media           

Creative director: Tomáš Paichl

Account director: Klára Jahodová

Copywriter: Tereza Schejbalová

Strategie: Marek Bouška                   

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)