Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Skřivánek spustil B2B kampaň a představil nový vizuál

Jazyková agentura Skřivánek zahájila komunikační kampaň, jejíž součástí je změna positioningu značky doplněná o nový vizuál. Chce posílit povědomí o brandu. Za kreativou stojí TTL Promotion, medializaci má na starost Communication Lab.

Cílem kampaně, která je vedena v outdooru i přes online a tištěná média, je posílit brand awareness a prezentovat Skřivánka jako přední agenturu v oblasti překladů. V první fázi kampaň slouží především pro český trh, počítá se ale i s jejím rozšířením do zahraničí. Za kreativou stojí TTL Promotion, medializaci má na starost Communication Lab.

„Skřivánek původně vznikl jako překladatelská agentura, velmi brzy ale prorazila i v oblasti jazykové výuky, čemuž se přizpůsobila i naše komunikace. V posledních letech jsme se ale přeorientovali na klientelu z oblasti firem, což se odrazilo i ve větší poptávce po překladech – v roce 2020 tvořily 84 procent podílu našich služeb. Cílem kampaně tak bylo tento posun marketingově podpořit a srozumitelně představit komplexní portfolio služeb, které nabízíme,“ říká Bronislava Chudobová, ředitelka agentury Skřivánek, největší jazykové agentury ve střední a východní Evropě.

Reklama

Změna obchodní strategie se promítla do cílení kampaně, která se primárně zaměřila na segment firem a institucí s důrazem na oblast financí, governmentu, ICT či medicíny. V rámci mediální kampaně ale nebyla opomenuta ani témata tlumočení či jazykové výuky. Skřivánek v této souvislosti přidal nové motto „komplexní jazykové služby“, na kterém chce ukázat, že právě komplexní služba a dlouhodobé partnerství je jeden z hlavních benefitů, který firmám zajišťuje.

Novým vizuál volně navazuje na předchozí kampaň „WOR(L)D is yours“ a dlouhodobě tak poukazuje na roli slov v každodenní i obchodní komunikaci. V kampani tedy opět hrají významnou roli slova doplňující jednotlivé oblasti překladů: odbornost, bezpečnost, komplexnost, lokalizaci a SEO. Vizuál kampaně vychází z word cloudů uspořádaných do symbolů, které zobrazují nabízenou službu či benefit.

„Výsledkem je pětice vizuálů, jež jsou od sebe dále odlišeny užitou barevností, vycházející z barev loga Skřivánek převedených do moderních tónů flat designu. Toto jednoduché zpracování umožňuje zdůraznit roli slov jako unikátního kódu komunikace, který je esencí byznysu společnosti, a navíc je adaptabilní pro širokou škálu témat a kanálů,“ vysvětluje Petr Albrecht z agentury TTL Promotion, která měla tvorbu kampaně na starost.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)