Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Reklamní experti Charvát a Hussar pomáhají uvést na trh značku XOT

XOT je česká dezinfekce založená na japonském patentu. Uvedení na trh má na starosti agentura Haze, která má zároveň podíl v distribuční společnosti.

Hi-tech dezinfekci XOT uvedla na trh jako český výrobek založený na japonském patentu agentura Haze, která patří reklamním expertům Jakubu Hussarovi a Martinu Charvátovi. Agentura Haze, specializující se na inovace v oblasti marketingu, vytvořila logo, design etiket a momentálně spolupracuje na úvodní online kampani s distributorem Alza.cz. Kampaň se připravuje i v anglické, německé, polské, slovenské a maďarské verzi. Art direction má na starosti MSX a client service Tereza Hussarová, fotografie vytvořil Martin Kubalec.

DezinfekceXOT, která je dostupná na e-shopu ALza.cz, se představuje s claimem „100% jiná dezinfekce“. Podle výrobce má unikátní vlastnosti – nejen, že likviduje viry a bakterie, ale zároveň je ohleduplná k pokožce a k životnímu prostředí, je možné ji používat mnohokrát za den, je bez zápachu a negativních účinků. Podle společnosti je možné ji aplikovat například i na vybavení pro kojence a dá se s ní dezinfikovat ovoce, zelenina i další potraviny. Je též ekologická, neobsahuje žádné toxické chemikálie a je snadno a přirozeně odbouratelná. Její účinnost je ověřena zdravotním ústavem MZ ČR Ostrava.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)