XOT je česká dezinfekce založená na japonském patentu. Uvedení na trh má na starosti agentura Haze, která má zároveň podíl v distribuční společnosti.
Hi-tech dezinfekci XOT uvedla na trh jako český výrobek založený na japonském patentu agentura Haze, která patří reklamním expertům Jakubu Hussarovi a Martinu Charvátovi. Agentura Haze, specializující se na inovace v oblasti marketingu, vytvořila logo, design etiket a momentálně spolupracuje na úvodní online kampani s distributorem Alza.cz. Kampaň se připravuje i v anglické, německé, polské, slovenské a maďarské verzi. Art direction má na starosti MSX a client service Tereza Hussarová, fotografie vytvořil Martin Kubalec.
DezinfekceXOT, která je dostupná na e-shopu ALza.cz, se představuje s claimem „100% jiná dezinfekce“. Podle výrobce má unikátní vlastnosti – nejen, že likviduje viry a bakterie, ale zároveň je ohleduplná k pokožce a k životnímu prostředí, je možné ji používat mnohokrát za den, je bez zápachu a negativních účinků. Podle společnosti je možné ji aplikovat například i na vybavení pro kojence a dá se s ní dezinfikovat ovoce, zelenina i další potraviny. Je též ekologická, neobsahuje žádné toxické chemikálie a je snadno a přirozeně odbouratelná. Její účinnost je ověřena zdravotním ústavem MZ ČR Ostrava.