Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Poradenské služby buduje skupina Etnetera prostřednictvím nové firmy

Společnost Etnetera Sense, jejímž šéfem je Jiří Štěpán, má nabízet ucelená digitalizační řešení vedená od strategie až po kompletní realizaci.

Zázemí silné české IT skupiny bude Etnetera Sense využívat dlouhodobě k tomu, aby pomáhala klientům smysluplně inovovat podnikání a jejich zákazníkům přinášela co nejvyšší hodnotu produktů a služeb.

„Etnetera Sense navazuje na konzultační činnost, kterou mnoho let poskytujeme našim klientům v rámci jednotlivých firem Etnetera Group. Jsem přesvědčen, že založením samostatné firmy dojde k ještě větší profesionalizaci dané služby i širší podpoře českých firem v probíhajícím procesu digitalizace,“ říká Martin Palička, CEO Etnetera Group.

Reklama
ČEZ

Úsilí konzultantů v Etnetera Sense se ze začátku soustředí především na segmenty e-commerce a finančních služeb, do budoucna to však mohou být automotive, retail, utility a další. „Digitální inovace žene kupředu rychlá analýza klientových potřeb v jeho segmentu podnikání a stanovení cesty jak efektivně digitalizovat, jak tuto cestu plánovat, komunikovat i vyhodnocovat,“ říká Jiří Štěpán, CEO Etnetera Sense. „Jsme vysoce motivovaný tým s digitální DNA v krvi, hlubokou technickou znalostí a komplexním pohledem na možné přínosy inovací pro byznys zákazníka. Věříme, že náš drive bude pro klienty tím správným odpichem ke změně,“ dodává.

Konzultanti z Etnetera Sense se budou mimo jiné zaměřovat na tyto oblasti: digitální produktový design, optimalizace zákaznického zážitku a budování loajality či řízení zákaznické cesty v omnichannel prostředí.

Aktuálním tématem je pro tým firmy bankovní identita – takzvaná BankID. Letos v dubnu se Etnetera stala partnerem společnosti Bankovní identita a pro své klienty připravuje první příležitosti, jak nový technologický prvek v digitalizačních projektech efektivně využít. A pokud jde o nejbližší očekávané události na trhu, konzultanti Etnetera Sense intenzivně vyhodnocují změny, které zasáhnou online trh v důsledku ukončení podpory cookies třetích stran a nových regulatorních požadavků ePrivacy. V této souvislosti hledá cesty, jak zajistit přínosy těchto změn pro business modely stávajících online projektů.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
SedímvKlidu