Společnost Etnetera Sense, jejímž šéfem je Jiří Štěpán, má nabízet ucelená digitalizační řešení vedená od strategie až po kompletní realizaci.
Zázemí silné české IT skupiny bude Etnetera Sense využívat dlouhodobě k tomu, aby pomáhala klientům smysluplně inovovat podnikání a jejich zákazníkům přinášela co nejvyšší hodnotu produktů a služeb.
„Etnetera Sense navazuje na konzultační činnost, kterou mnoho let poskytujeme našim klientům v rámci jednotlivých firem Etnetera Group. Jsem přesvědčen, že založením samostatné firmy dojde k ještě větší profesionalizaci dané služby i širší podpoře českých firem v probíhajícím procesu digitalizace,“ říká Martin Palička, CEO Etnetera Group.
Úsilí konzultantů v Etnetera Sense se ze začátku soustředí především na segmenty e-commerce a finančních služeb, do budoucna to však mohou být automotive, retail, utility a další. „Digitální inovace žene kupředu rychlá analýza klientových potřeb v jeho segmentu podnikání a stanovení cesty jak efektivně digitalizovat, jak tuto cestu plánovat, komunikovat i vyhodnocovat,“ říká Jiří Štěpán, CEO Etnetera Sense. „Jsme vysoce motivovaný tým s digitální DNA v krvi, hlubokou technickou znalostí a komplexním pohledem na možné přínosy inovací pro byznys zákazníka. Věříme, že náš drive bude pro klienty tím správným odpichem ke změně,“ dodává.
Konzultanti z Etnetera Sense se budou mimo jiné zaměřovat na tyto oblasti: digitální produktový design, optimalizace zákaznického zážitku a budování loajality či řízení zákaznické cesty v omnichannel prostředí.
Aktuálním tématem je pro tým firmy bankovní identita – takzvaná BankID. Letos v dubnu se Etnetera stala partnerem společnosti Bankovní identita a pro své klienty připravuje první příležitosti, jak nový technologický prvek v digitalizačních projektech efektivně využít. A pokud jde o nejbližší očekávané události na trhu, konzultanti Etnetera Sense intenzivně vyhodnocují změny, které zasáhnou online trh v důsledku ukončení podpory cookies třetích stran a nových regulatorních požadavků ePrivacy. V této souvislosti hledá cesty, jak zajistit přínosy těchto změn pro business modely stávajících online projektů.