Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ponožkový byznys jede. Fusakle v Česku expandují

Fusakle, československá značka, která si zakládá na lokální výrobě svých ponožek, plánuje v Česku další kiosky i klasické prodejny.

Společnost momentálně prodává své „československé designové fusekle“ v 58 pop-up stáncích v Česku i na Slovensku, do konce roku se chce dostat na celkový počet 87 prodejních míst. Z toho bude deset kiosků a čtyři prodejny v Česku. Blíží se například otevření prodejny v OC Nový Smíchov.

„Neše československé Fusakle jsou poctivé, veselé i vážné, kvalitní, hodí se do kočáru i do vozu. Oživujeme výroby po celém Česka a Slovensku. Vracíme práci a život tam, kde se kdysi tvořilo dobré jméno našeho textilního průmyslu,“ napsal Martin Šesták, CEO Fusakle.

Reklama
ČEZ

Klasické prodejní jednotky má značka ve velkých městech jako v Praze ve Westfield Chodov či v Galerii Vaňkovka Brno. Bezprostředně po lockdownu otevřela i jednotka ve Fashion Arena Prague Outlet. Jinak převažují pop-upové koncepty.
Konkurentem Fusaklí jsou i pestrobarevné Dedoles. Ty své produkty vyrábějí například v Číně a v Turecku.


Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)