Fusakle, československá značka, která si zakládá na lokální výrobě svých ponožek, plánuje v Česku další kiosky i klasické prodejny.
Společnost momentálně prodává své „československé designové fusekle“ v 58 pop-up stáncích v Česku i na Slovensku, do konce roku se chce dostat na celkový počet 87 prodejních míst. Z toho bude deset kiosků a čtyři prodejny v Česku. Blíží se například otevření prodejny v OC Nový Smíchov.
„Neše československé Fusakle jsou poctivé, veselé i vážné, kvalitní, hodí se do kočáru i do vozu. Oživujeme výroby po celém Česka a Slovensku. Vracíme práci a život tam, kde se kdysi tvořilo dobré jméno našeho textilního průmyslu,“ napsal Martin Šesták, CEO Fusakle.
Klasické prodejní jednotky má značka ve velkých městech jako v Praze ve Westfield Chodov či v Galerii Vaňkovka Brno. Bezprostředně po lockdownu otevřela i jednotka ve Fashion Arena Prague Outlet. Jinak převažují pop-upové koncepty.
Konkurentem Fusaklí jsou i pestrobarevné Dedoles. Ty své produkty vyrábějí například v Číně a v Turecku.