Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Operativní marketing Globusu vede Martin Smrčka

Obchodní řetězec rozdělil marketingová oddělení na dvě části, pod Smrčku spadají výkonnostní projekty nebo zákaznický výzkum.

Ředitelem oddělení operativního marketingu ve společnosti Globus Česko se stal Martin Smrčka. Současně pod jeho vedení ve společnosti spadá oddělení Trade Marketingu, Zákaznického výzkumu a oddělení věrnostního programu Globus Bonus a výroby letáků a katalogů. 

V Globusu se marketingová oddělení nově přeskupila do dvou částí, aby se obě mohly efektivněji soustředit na svou agendu. Jednou je operativní (výkonnostní) marketing, který vede Martin Smrčka, další brand marketing, který vede Jan Vašíček.

Reklama
Abovalve

Martin Smrčka pracuje v Globusu od září 2016, letos v dubnu oslavil výročí dvacet let trvání kariéry v retailu.  Postupně získal praxi v Carrefouru v centrále pro Česko a Slovensko, kde pracoval pět let. Dál byl deset let v centrále Tesco, které v roce 2016 opustil, když byl customer proposition manager pro region střední a východní Evropy.

Po nástupu do Globusu bylo jeho úkolem představit ve firmě nové disciplíny trade marketing a zákaznický výzkum. Jeho ambicí vždy bylo, aby Globus zásadní rozhodnutí ovlivňující zákazníka napřed konfrontoval s tím, jak se zákazník chová, co preferuje a jak jsou tyto změny strategickými zákazníky akceptovány.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)