Cílem spolupráce bude především budování značky jako rodinné firmy vyrábějící kvalitní české brambůrky a příprava komunikačních strategií pro jednotlivé mediální kanály.
Tradiční lokální výrobce brambůrků ze Strážnice si pro spolupráci v oblasti produktového i korporátního PR a sociálních sítí vybral agenturu Ogilvy. „Jsem rád, že budeme na poměrně jasně vymezeném českém trhu se slanými pochutinami spolupracovat právě s lokálním hráčem – firmou Petr Hobža Snack – a podílet se na jejich komunikační strategii. Po dohodě s majiteli máme jasný směr a vizi pro PR na brandovém i produktovém poli,“ okomentoval začátek spolupráce, jenž odstartoval s letošním červencem, Václav Rambousek, account director v Ogilvy.
Z pohledu Hobžových brambůrků byla pro výběr Ogilvy hlavní profesionalita agentury a schopnost zastřešit více komunikačních disciplín v rámci jednoho klientského týmu, který se dokáže přizpůsobit potřebám firmy. „Výběru agentury předcházelo několik diskuzí o celkové strategii komunikace i o taktických krocích. To nás přesvědčilo,“ doplňují majitelé Petr a Libor Hobžovi.
Předmětem spolupráce v rámci PR bude především zajištění kontinuální produktové i korporátní komunikace a budování mediálního obrazu značky v klíčových médiích. Hobžovy brambůrky se mají ukazovat tradičního lokálního výrobce kvalitních brambůrků, který svou výrobu neustále zdokonaluje v oblasti automatizace i trvalé udržitelnosti. Korporátní komunikace se zaměří na technologie, ekologii a profilaci majitelů společnosti. Produktová linka komunikace bude hledat přirozená propojení značky s aktuálními tématy a sezónností, více využívat dobré znalosti zákaznických preferencí a také připravovat mediální projekty se zapojením koncových zákazníků.
„Na Facebooku a Instagramu budeme pracovat s obsahem přizpůsobeným různým cílovým skupinám. Chceme udržet zájem stávajících milovníků Hobžových brambůrků, ale také se dostat blíže k mladšímu publiku a aktivně ho zapojit do komunikace. Nastavili jsme komunikační cíle, upravili vizuální styl a vytvořili mediální strategii, která nám dovolí smysluplně oslovovat více různých cílových skupin najednou,“ vysvětluje Barbora Šumanská, social director, v Ogilvy. Komunikace specificky cílená na různé věkové skupiny už aktivně běží například na Facebooku. Redesign vychází z barev, které Hobžovy brambůrky ve své komunikaci používají, a pracuje s moravským folklórním motivem známým z obalu brambůrků.