Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Marketing společnosti Coca-Cola HBC bude nově řídit Martina Lovětínská

Cenné zkušenosti za zahraničí Lovětínská využije při dalším rozvoji marketingových aktivit zaměřených na zákazníka. Jejím cílem bude také urychlit restart klíčových kanálů

Novou marketingovou ředitelkou společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko se stala Martina Lovětínská, zkušená manažerka, jež v systému Coca-Cola pracuje téměř 25 let. Do Česka se nyní vrací po úspěšném osmiletém působení v zahraničních pobočkách. 

Nejprve řídila marketing v Itálii, následně na stejné pozici pracovala v Irsku, kde později zastávala také roli obchodní ředitelky. Ve funkci nyní v Česku vystřídala Joonase Mäkilu, který se rozhodl v profesní kariéře pokračovat na poli vlastního podnikání.

Reklama
ČEZ

Martina Lovětínská původně zahájila svoji kariéru v systému Coca-Cola jako analytička pro klíčové zákazníky v české pobočce v Kyjích. Během následujících let prošla v Coca-Cola HBC řadou rolí v komerčních týmech. V roce 2013 přijala nabídku z Coca-Cola HBC Itálie, kde dva roky působila jako marketingová ředitelka. Poté se v rámci skupiny přesunula do Irska, kde v pozici marketingové ředitelky čtyři roky podporovala inovace na poli produktů. Následoval rok v roli obchodní ředitelky, kde řídila růst výnosů a hodnot pro firemní zákazníky a v roce 2019 také nasazení podnikového systému SAP4Hana. Marketingovou ředitelkou Coca-Cola HBC Česko a Slovensko je od května 2021.

,,Martina je jasným příkladem, jak je u nás možné odstartovat kariéru a v případě vytrvalosti, píle a talentu ji posunout i do zahraničí. Jsme velice rádi, že se po osmi úspěšných letech vrací zpět do České republiky nabitá zkušenostmi. Navíc si z ciziny přiváží i velmi cenné zážitky v rámci složitého pandemického období. Věříme, že se nám společně ve spolupráci s obchodním oddelěním podaří pokračovat v nastartovaných aktivitách zaměřených na zákazníka a urychlit restart klíčových kanálů,” uvedl Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

“Mám velikou radost, že se opět mohu připojit k česko–slovenskému týmu. Období pandemie bylo velice náročné pro všechny – nejen pracovně, ale i soukromě a pro mě z té vzdálenosti obzvláště i kvůli rodičům, kteří zde žijí. Český byznys tu prokázal jednoznačně svou adaptibilitu a já se těším na marketingové aktivity, které pro naše zákazníky i partnery chystáme,” říká Martina Lovětínská, marketingová ředitelka Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, a doplňuje: “Jedna z těchto aktivit právě probíhá – oslavy 50 let od zahájení výroby nápoje Coca-Cola na území bývalého Československa, s tím související CSR roadshow 50 míst pro dobrý skutek v České i Slovenské republice a také mnoho soutěží v různých kanálech. V portfoliu 24/7 nás také čeká řada novinek, spotřebitelé se mají na co těšit,” uzavírá Lovětínská.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)