Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mall Pay mění logo, nové odkazuje na bezkontaktní placení

Nové služby, nové produkty, noví uživatelé. Fintech Mall Pay mění svou vizuální identitu. Stylizovanou platební kartu v ní nahrazuje NFC symbol pro bezkontaktní placení.

Nová značka přichází po třech letech od startu Mall Pay a symbolicky podtrhává změny, kterými služba prochází – představení chytrých kreditek, možnost generování virtuálních karet, rozšíření partnerských e-shopů na více než 7 000 nebo vstup na trh s chytrým pojištěním v e-shopech. Mall Pay v logu opouští někdejší siluetu platební karty a spojuje se s jiným symbolem – značkou pro NFC platby. Ten zákazníkům naznačuje, že Mall Pay chce být hlavním inovátorem ve světě financí. A to jak v online, tak offline světě.

„Mall Pay se za poslední roky neskutečně posunul. Už nejsme fintech s jediným produktem, naopak. Podařilo se nám vybudovat a rozvíjet úžasný ekosystém vzájemně se doplňujících platebních služeb,“ zmiňuje Adam Kolesa, šéf Mall Pay. „Chceme jasně deklarovat, že jsme digitálním inovátorem ve světě financí. I s novým logem chceme zákazníkům přinášet ta nejchytřejší řešení.“

Reklama
Know
Nové logo Mall Pay

Nová vizuální identita je také jedním z kroků k větší samostatnosti. Zatímco v minulosti se značka graficky hlásila ke skupině Mall Group, nové logo se vydává vlastní cestou a představuje zcela samostatnou vizuální identitu. „Chceme jasně ukázat, že Mall Pay tu je pro celý trh. E-shopy, které chtějí zlepšovat své služby pro zákazníky. Klienty, kteří s námi přeskočí zdržení spojené s placením úplně kdekoli,“ vysvětluje Kolesa. „Neznamená to, že bychom se k Mall Group přestali hlásit. Jen chceme ukázat větší otevřenost. Vyrostli jsme a dává smysl se více osamostatnit – i ve vizuální komunikaci.“

Za redesignem stojí česko-dánské designové studio Blackfish, se kterým Mall Pay spolupracuje na úpravách vizuální komunikace od loňského roku. Změna loga bude probíhat postupně – po digitálních kanálech dojde k jeho aktualizaci v aplikaci a velice brzy by se mělo objevit i na nových kartách.

V současnosti je s Mall Pay možné nakupovat ve více než 7000 českých e-shopech nebo online služeb, jako je Mall.cz, Vivantis, CZC.cz, Košík.cz, LeoExpress.cz, Patro.cz, Tescoma, Gant, Hudy, Husky nebo Trenýrkárna.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)