Ipsos oznámil akvizici majoritního podílu v pražské společnosti společnosti MGE Data, která je předním hráčem v oblasti měření venkovní reklamy.
Akvizicí společnosti MGE Data se nabídka služeb obou společností rozšíří do patnácti zemí na celém světě, což přispěje ke generování údajů o sledování OOH pro téměř 1,5 milionu reklamních ploch v zemích jako Německo, Rakousko, Polsko, Belgie, Mexiko nebo Chile. bě společnosti společnosti spolupracují už od roku 2007.
„Spojení vedoucího postavení společnosti Ipsos v oblasti výzkumu spolu s pokročilými znalostmi MGE v oblasti pokročilých prostorových dat přinese klientům bezkonkurenční nabídku měření v oblasti venkovní reklamy,” uvedl k akvizici CEO Ipsosu Didier Truchot
Společnost MGE Data byla založena v roce 1996. Specializuje se na návrh, vývoj a výrobu zařízení a řešení pro aplikace v oblasti mobility, geo-marketingu a mediálního výzkumu. Ipsos je světovým lídrem v oblasti měření venkovní reklamy (OOH) a kromě Velké Británie a Austrálie navrhl systémy měření OOH i na dalších trzích, jako je Francie, Švédsko a Brazílie.
„Velmi nás těší, že spojením s MGE Data v rámci Ipsos sítě dále posilujeme pozici českého know-how a expertízy v celosvětovém měřítku,“ říká výkonný ředitel českého Ipsosu Jakub Malý.