Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ipsos akvizicí MGE Data posiluje v oblasti měření venkovní reklamy

Ipsos oznámil akvizici majoritního podílu v pražské společnosti společnosti MGE Data, která je předním hráčem v oblasti měření venkovní reklamy.

Akvizicí společnosti MGE Data se nabídka služeb obou společností rozšíří do patnácti zemí na celém světě, což přispěje ke generování údajů o sledování OOH pro téměř 1,5 milionu reklamních ploch v zemích jako Německo, Rakousko, Polsko, Belgie, Mexiko nebo Chile. bě společnosti společnosti spolupracují už od roku 2007. 

„Spojení vedoucího postavení společnosti Ipsos v oblasti výzkumu spolu s pokročilými znalostmi MGE v oblasti pokročilých prostorových dat přinese klientům bezkonkurenční nabídku měření v oblasti venkovní reklamy,” uvedl k akvizici CEO Ipsosu Didier Truchot

Reklama
ČEZ

Společnost MGE Data byla založena v roce 1996. Specializuje se na návrh, vývoj a výrobu zařízení a řešení pro aplikace v oblasti mobility, geo-marketingu a mediálního výzkumu. Ipsos je světovým lídrem v oblasti měření venkovní reklamy (OOH) a kromě Velké Británie a Austrálie navrhl systémy měření OOH i na dalších trzích, jako je Francie, Švédsko a Brazílie. 

„Velmi nás těší, že spojením s MGE Data v rámci Ipsos sítě dále posilujeme pozici českého know-how a expertízy v celosvětovém měřítku,“ říká výkonný ředitel českého Ipsosu Jakub Malý.

Reklama
Abovalve
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)