Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Fond CVC získal za 470 milionů dolarů podíl ve společnosti Aleph Holding

Aleph Holding, globální partner největších světových hráčů na poli digitálních médií uzavřel partnerství s přední světovou soukromou kapitálovou společností CVC Capital Partners. V rámci partnerství bude mít CVC Capital Partners Fund VIII menšinový podíl ve společnosti Aleph. Transakce oceňuje společnost na dvě miliardy dolarů a má být uzavřena v srpnu 2021.

Aleph působí na více než 90 trzích po celém světě a oslovuje 2 miliardy spotřebitelů. Působí jako zprostředkovatel prodeje digitální reklamy pro přední platformy digitálních médií (Twitter, Facebook, LinkedIn, Snapchat, Twitch, Spotify, TikTok ad.), nabízí přístup na nové a rozvíjející se trhy a zároveň poskytuje komplexní sadu služeb, které pomáhají inzerentům maximalizovat hodnotu jejich investic do digitálního marketingu.

„Chceme globálně vyrovnat dostupnost digitální reklamy. Digitální média otevírají ekonomický rozvoj pro podniky a přinášejí řešení, která v analogickém světě nebyla k dispozici,“ komentuje Gastón Taratuta, zakladatel a CEO společnosti Aleph Holding. „Tato významná investice CVC odráží obrovskou poptávku po digitálních médiích, kterou vidíme na každém trhu po celém světě. V úzké spolupráci s CVC vidíme velkou hodnotu, jejich odbornost a portfolio společností vygenerují pro obě organizace zajímavý síťový efekt. Společně jsme připraveni pokračovat v rozšiřování našich globálních partnerství a poskytování hodnoty našim partnerům a místním inzerentům všude, kde působíme.“

Reklama

„Je potěšením spojit síly se špičkovým týmem, který vybudoval tak výjimečnou společnost s vedoucím postavením v oboru,“ řekl Steven Buyse, Managing Partner ve společnosti CVC. „Aleph působí na atraktivním globálním trhu digitálních médií a má působivé výsledky růstu prostřednictvím svých exkluzivních vztahů s digitálními partnery. Pevně ​​věříme v hodnotu, kterou Aleph přináší inzerentům a mediálním partnerům po celém světě a těšíme se na podporu jeho pokračující expanze prostřednictvím našich 24 poboček v Evropě, Americe a Asii.“

Investice následuje období dynamického růstu společnosti Aleph. Společnost je na dobré cestě k tomu, aby v roce 2021 dosáhla hrubých prodejů reklamy ve výši miliardy dolarů, přičemž v roce 2020 dosáhla významného růstu a hrubých prodejů ve výši 475 milionů dolarů.

Aleph nedávno jmenoval Imrana Khana předsedou představenstva, což přineslo široké spektrum zkušeností, včetně vedení dvou největších technologických IPO v historii (Alibaba a Snap), kde byl hlavním strategickým ředitelem. Aleph také nedávno oznámil akvizici společnosti Ad Dynamo, která rozšířila stopu společnosti do Afriky. Dnes má tak Aleph, prostřednictvím svých společností IMS Internet Media Services, Httpool, AdDynamo a Social Snack, široké zastoupení v Evropě, Americe, Asii i Africe a stále rozšiřuje svoji působnost.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)