Z pozice chief digital officer bude Šebesta zodpovědný za veškeré digitální aktivity napříč skupinou agentur.
Novým členem širšího vedení Knowlimits se od července stává Martin Šebesta, který bude zastávat pozici chief digital officer. Zodpovědný bude za veškeré digitální aktivity napříč skupinou Knowlimits. „Těšíme se na spolupráci s Martinem. Jeho příchod je pro nás po akvizici Fragile media dalším strategickým pilířem v rámci rozvoje digitálních aktivit a služeb skupiny,“ komentoval novou posilu Martin Kurzweil, člen představenstva Knowlimits Group.
Martin Šebesta začínal v roce 2002 jako specialista na nestandardní reklamní formáty ve společnosti NetCentrum, kde se o dva roky později stal nejdříve zástupcem obchodního ředitele a poté ředitelem pro inzerci. Po vzniku Centrum Holdings byl až do roku 2010 obchodním ředitelem společnosti. V říjnu 2010 se stal vedoucím digitálního oddělení nákupní divize Omnicom Media Group a od roku 2014 pak rozšířeného oddělení printu a digitálu. V letech 2016 až 2019 byl členem představenstva společnosti PHD a současně v letech 2017 až 2020 byl i členem představenstva společnosti OMD Czech. Od roku 2016 do konce roku 2020 působil v pozici Managing Directora nákupní divize Omnicom Media Group.
Martin Šebesta se rovněž dlouhodobě angažuje v profesním Sdružení pro internetový rozvoj, kde stál mimo jiné i v čele jeho metodologické komise a v letech 2008 až 2020 byl členem výkonné rady sdružení, z toho několik let pak jeho místopředsedou.
„Vážím si, že jsem dostal příležitost přispět svými zkušenostmi k akceleraci růstu v digitální oblasti skupiny Knowlimits. Potenciál rozvoje vidím v synergiích v rámci skupiny, kde pracují špičkoví odborníci, stejně jako v personálních či firemních akvizicích. Mým cílem je poskytovat klientům skupiny nadstandardní služby s vysokou přidanou hodnotou ve všech oblastech digitálu,“ dodal Martin Šebesta.