A 11 a Pizza Coloseum budou společně vydávat časopis pro dětské návštěvníky

Časopis pro předškolní děti Špuntíci vydavatelství A 11 rozšiřuje portfolio svých aktivit o speciální edici vydávanou ve spolupráci se sítí restaurací Pizza Coloseum.

Novinka určená všem dětským návštěvníkům restaurací přinese zábavné omalovánky, doplňovačky, hry, úkoly i aktuální dětský jídelní lístek. Časopis, který zpestří dětem výběr jídla a zpříjemní čekání, bude k dostání zdarma na pobočkách restaurací Pizza Coloseum po celé České republice. Vycházet bude v nákladu 35 tisíc výtisků, a to čtyřikrát za rok.

Součástí spolupráce bude i speciální sleva na předplatné určená všem členům věrnostního programu Bakarta, který čítá 35 tisíc aktivních uživatelů. „Dlouhodobě se věnujeme zkvalitňování služeb pro rodiny s dětmi, které jsou pro nás jednou z nejdůležitějších cílových skupin zákazníků restaurací Pizza Coloseum. Kromě kvalitních surovin, pečlivého výběru pokrmů nebo jídla zdarma pro děti do šesti let, dbáme i o celkový čas strávený v restauraci. Spojení se silnou značkou Špuntíci nám dává jistotu, že naši dětští hosté budou mít o zábavu postaráno,“ doplnil marketingový ředitel Coloseum Restaurants Petr Utěkal.

Další novinkou v portfoliu Špuntíků je i nový časopis Hrátky, který na 68 stranách přináší 50 zábavných úkolů na léto pro děti od tří let. Časopis vychází v nákladu 40 000 kusů se čtvrtletní periodicitou. „Důvodem pro rozšiřující se aktivity kolem Špuntíků jsou nejen dobré pultové prodeje a výjimečný růst předplatného, ale i pozitivní zpětná vazba od dětí a rodičů,“ doplnila šéfredaktorka časopisu Špuntíci Pavla Köpplová s tím, že už nyní se na konec roku chystá další novinka z rodiny Špuntíků.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia