Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

19. ročník IMC Czech Awards prodlužuje přihlašování do 11. července

Pořadatelé prestižní reklamní soutěže IMC Czech Awards posunuli termín přihlášek až do 11. července. Vyhlášení výsledků proběhne v září. Nejúspěšnější soutěžící se nominují do mezinárodního kola.

Patnáct soutěžních kategorií, 14 porotců a ty nejkreativnější marketingové počiny na českém trhu. Takto by se dala popsat soutěž IMC Czech Awards, která se letos uskuteční již po devatenácté. Původně mohli soutěžící přihlašovat své projekty do 30. června. 

Soutěží se celkem v patnácti kategoriích – od inovativních myšlenek, influencer marketing, sponzoring, přes budování značky, až po charitativní, neziskové a CSR kampaně. Oproti loňskému roku však dochází k malé změně. „V roce 2020 jsme uvedli mimořádnou covidovou kategorii, ve které jsme hodnotili, jakým způsobem se zadavatelé a agentury popasovali s nečekanou pandemickou krizí. V letošním roce jsme se ale rozhodli tuto kategorii již nevypisovat, jelikož pozorujeme určité přizpůsobení situaci jak z pohledu značek (zadavatelů), tak i spolupracujících agentur,“ říká ředitel české části soutěže Martin Pešta.

Reklama
Abovalve

O vítězích a medailistech jednotlivých kategorií rozhodne odborná čtrnáctičlenná porota. Její členové ohodnotí online všechny přihlášené práce body od 1 do 10 na základě 4 hlavních kritérií: strategické uvažování, kreativní řešení, profesionalita provedení a prokazatelné výsledky. Všechny tyto kategorie mají v rámci vyhodnocování stejnou váhu. Práce, které získají v jednotlivých kategoriích nejvíce bodů, postoupí na shortlist a ke společnému hodnocení porotou.

„Medailisté ze všech kategorií se pak automaticky nominují do celoevropského kola, které se uskuteční na podzim pod záštitou Evropské asociace komunikačních agentur (EACA), sídlící v Bruselu. IMC Czech Awards je v tomto unikátní, protože je jedinou lokální soutěží s mezinárodní nadstavbou a českým agenturám se v ní dlouhodobě daří,“ dodává Pešta. Pořadatelem soutěže IMC Czech Awards jsou Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) spolu s Aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur (AKA).

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)