Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Značka Míša představila nový komunikační koncept od Triadu. Staví na síle dětské představivosti

Značka Míša z portfolia společnosti Unilever startuje nový komunikační koncept pracující s dětskou fantazií z dílny pražského Triadu, který bude Míšu v Česku a na Slovensku provázet následující tři roky.

Značka buduje pozici zdravější svačinky, zároveň s tím na český a slovenský trh uvádí produktové novinky do kategorie zmrzlin a nově chlazených dezertů  a pokračuje v aktivitách s pozitivním dopadem na životní prostředí. „Zmrzlina Míša je pro spotřebitele především spojená s dětstvím a se silnými emocemi. Nechtěli jsme se však na dětství dívat nostalgicky a tradičně, zvlášť když expandujeme do nové kategorie a přinášíme novinky. Hlavní výzvou bylo zpracovat racionální tvrzení, že Míša je perfektní svačinka s horou tvarohu, a to do podoby, která to ukáže skrze silné emoce a v unikátním stylu. Těší mě, jakého výsledku jsme s Triadem nakonec dosáhli,“ vysvětluje Lenka Adámková, strategic portfolio & innovation manager společnosti Unilever.

Produkty Míša jsou postavené na vysokém obsahu tvarohu a čisté receptuře. V komunikaci svačinky s horou tvarohu chce značka pokračovat dlouhodobě. Nová kampaň má za cíl představit Míšu jako alternativu pro zdravou svačinu hlavně rodičům. „Zmrzlina na svačinku? Kdo by si to už od mala nepřál, že? Od začátku nás tato myšlenka v týmu chytla a nepustila. Přemýšleli jsme, jak produkt přirozeně dostat do interakce mezi rodiče a jejich děti. Přišli jsme s nápadem světa dětské fantazie, který se nám doslova vystaví před očima a do kterého nás dítě vtáhne. A kde má také své místo svačinka podle představ dětí,“ říká o kampani kreativní ředitel Triadu Radoslav Jankovič.

Reklama
ČEZ
https://www.youtube.com/watch?v=vV_gXno54PM

Technologický postup stojící za vizuálním pojetím kampaně pracuje s kombinací 3D papírového světa a předtočených hereckých akcí na greenscreen a v reálním prostředí. „Hledali jsme vizuálně zajímavé ztvárnění, které náš nápad v exekuci posune na úroveň, jakou si idea zaslouží. Pro papírový svět s animací imitujicí stop-motion jsme se rozhodli, protože má blízko k dětské kreativitě a zároveň se krásně hodí ke značce. Jako bonus, si v něm divák i po opakovaném shlédnutí najde nový detail, kterého si předtím nevšiml,“ vysvětluje Art directorka Triadu, Gabriela Matušková.

Kampaň běží od dubna na televizních obrazovkách i v online spotech na Youtube, které doplňuje komunikace na Instagramu a Facebooku. Na kampaňové vizuály můžete narazit také v retailu. Všechny spoty vznikly ve spolupráci s produkcí Nice! film a režisérem Pavlem Soukupem. O mediální nasazení se postarala agentura Mindshare.

CREDITS:

Klient: Zmrzlina Míša / Unilever

Kreativní agentura: TRIAD Advertising

Mediální agentura: Mindshare

PR agentura: AMI communications

Produkce: NICE! film

Režie: Pavel Soukup

VFX: NICE! film

Account director: Vierka Steffeková

Account manager: Dalibor Dubb

Creative director: Rado Jankovič

Senior Copywriter: Michal Pivarči

Art director: Gabriela Matušková

Graphic designer: Vendula Žižková

Strategy director: Adam Špina

Social media brand manager: Kristýna Kočvárová

Reklama
Reklama
Know
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

Daruj silu Slavie_nový web-otvírák (12)
Otvirak-na-web-Vasek-3
McDonald’s sýrovka

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)