Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Web Benziny Orlen od Bootiq získal ocenění za nejlepší stránky

Během tří měsíců technologická společnost Bootiq implementovala web pro síť čerpacích stanic Benzina Orlen na platformu Kentico. Stránky pak od platformy získaly ocenění Site of the Year mezi průmyslovými firmami.

Nový web je významným krokem pro sjednocení online prezentace a všech aktivit Benziny Orlen, které čítají celkem devět portálů, do jednotného rozhraní. „Cílem našeho snažení je sjednocení jednotlivých služeb pod hlavním webem Benziny Orlen. Jde celkem o devět portálů jako je Stop Cafe, Tankarta, Mycí linka a další. Chceme tak zákazníkům nabídnout moderní digitální služby v uživatelsky přívětivém prostředí,“ uvedl Jakub Kosmowski, ředitel marketingu skupiny Orlen Unipetrol, do které patří i síť čerpacích stanic Benzina Orlen.

Podle něj se inovace projevily i na zvýšení návštěvnosti webu a rychlosti, s jakou může síť čerpacích stanic spustit nové kampaně. Platformu Kentico si Benzina Orlen zvolila pro svou prezentaci zejména kvůli vysokým nárokům na snadnou správu obsahu, uživatelskou zkušenost a bezpečnost. „Tyto faktory hrály při výběru stěžejní roli a stránky obstály i při důkladných penetračních testech. Druhou výzvou pro nás byla rychlost vývoje, kdy jsme museli během tří měsíců přejít na nejnovější verzi Kentico Xperience, která tou dobou právě vyšla,“ řekl Marcel Červený, CEO Bootiq, s tím, že platforma přináší nejen kvalitní CMS, ale podporuje rovněž digitální marketing a e-commerce. To vše s důrazem na maximální funkčnost a komfort zákazníků.

Reklama
ČEZ

Nový web vznikl s důrazem na jednotný design a snadnou orientaci nových i stávajících zákazníků. Správcům webu nová verze CMS umožňuje snadnou editaci obsahu s okamžitým náhledem. To přináší úsporu času i kvalitnější výsledek, rychlejší reakce na byznysové požadavky, udržení informací na jednom místě a tím i kvalitnější uživatelskou zkušenost. Systém rovněž umožňuje správu více webů naráz. Vedle základních modulů je v plánu pro budoucí vývoj rozšíření pro online marketing a e-commerce.

„Na Kenticu oceňujeme zejména to, že od svého založení pracuje na neustálém rozvoji platformy a dbá na zákaznický servis – kromě softwaru zajišťuje i špičkové podpůrné služby. V rámci vyšších licencí jsou klientům k ruce týmy konzultantů, kteří dohlíží na bezpečnost a výkon jejich webů a podílí se tak na správném fungování online byznysu. I díky zlatému partnerství s Kenticem, které jsme získali díky akvizici Bluesoftu, chceme nadále rozvíjet byznys s využitím této technologie,” dodal Marcel Červený.

Benzina Orlen má se 420 čerpacími stanicemi nejširší síť v České republice Od roku 2019 působí i na Slovensku, kde zatím otevřela 20 poboček a stále roste. Tankovací kartu TANKARTA pak využívá přes 200 000 motoristů. Benzina je součástí mezinárodní skupiny Orlen, která v pěti zemích (Polsko, Německo, Česko, Litva a Slovensko) provozuje bezmála tři tisíce čerpacích stanic.

Reklama
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)