O trofej soupeří téměř stovka projektů, které se probojovaly na shortlist. Osmý ročník soutěže nově ocení i hrdiny krize.
Už v neděli 27. června budou oznámeni vítězové 8. ročníku soutěže Fénix content marketing. Rozhodne se o nich během slavnostního večera v Rudolfinu, které poskytl partner letošního vyhlášení výsledků, Česká filharmonie.
Na shortlist se probojovalo celkem 96 projektů. Šest finalistů je i v letošní nové kategorii Best Heroes in Crises, která se tak stala jednou z nejpočetnějších. Stejný počet finalistů mají i kategorie jako B2C časopis, Social media kampaň či Nejlepší video a jeho použití. Nejvíce je zastoupená tradiční kategorie Jednorázový magazín, kde se na shortlist probojovalo osm projektů.
Z přihlášených prací vybíralo finalisty a vítěze 33 porotců. Nově je v porotě například Petra Nulíčková z Alzy, která je garantem nové kategorie LinkedIn. Jako specialistu na brandovou komunikaci organizátoři přizvali Pavla Cahlíka, který má platformu Jsmenaznačky.cz a zároveň je brand managerem titulů v CNC/Czech News Center. Do online poroty přišel Štěpán Kleník, který spoluvlastní Brainz studio.
Zde si můžete projít kompletní přehled finalistů 8. ročníku soutěže Fénix content marketing:
Shortlist představuje práce, které postoupily do druhého kola a v číselném hodnocení se umístily mezi nejlepšími . Shortlist ale zároveň negarantuje, že bude kategorie automaticky vyhlášena. Všichni finalisté dostanou diplom a takzvaný shortlisted badge, i když během slavnostního večera nevyhrají.
Fénix content marketing má i letos motto: „Noblesa zavazuje“. Cenu pro soutěž navrhl umělecký ředitel sklárny Moser, Petr Larva, který se své tvorbě věnuje pod značkou Petr Larva Art. „Design ceny v sobě zobrazuje dynamiku a proměnlivost motta, je to objekt, který nemá nahoře ani dole. Cena v sobě obsahuje kontrast světla a tmy díky své manganově černé části a nese název ‚Krystal zlata‘,“ uvedla ředitelka soutěže a šéfka Asociace brand a content marketingu Kateřina Borovanská.