Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Socialbakers a Astute Solutions se mění na Emplifi

Nově vzniklá značka bude firmám poskytovat jednotnou platformu zaměřenou na odstranění nedostatků v zákaznických zkušenostech.

Firmy Astute Solutions a Socialbakers oznámily, že se mění na novou značku Emplifi. Ta svým zákazníkům bude poskytovat jednotnou platformu pro zákaznickou zkušenost (Customer Experience – CX) podporovanou společností Audax. Slibuje nástroje, které jsou potřebné k propojení marketingu na sociálních médiích, zákaznické péče a e-commerce na sociálních sítích, s cílem řešit a eliminovat klíčové nedostatky v zákaznické zkušenosti.

„Posláním Emplifi je pomáhat klientům lépe se vcítit do jejich vlastních zákazníků a umocňovat jejich zkušenosti se značkou,“ říká Mark Zablan, generální ředitel společnosti Emplifi, a dodává: „Očekávání zákazníků se rychle mění a značky musí být schopny pružně reagovat prostřednictvím silných a empatických kroků. Vzhledem k tomu, že zákazníci využívají čím dál tím více sociálních a digitálních prostředků ke spojení, komunikaci a transakcím, je Emplifi nastaveno tak, aby pomohlo značkám uspět dnes, a současně se v budoucnu rozšířit o nové kanály.“

Reklama
Abovalve

Značka Emplifi se zrodila z potřeby efektivnějšího propojení firem a jejich zákazníků. S neustálými změnami v chování spotřebitelů a jejich rostoucím očekávání napříč kanály potřebují značky jednotný přístup k řízení customer experience. V současnosti upřednostňují spotřebitelé okamžité pohodlí a rychlost, o čemž svědčí rostoucí zájem o nákupy na sociálních sítích, péči o zákazníky či digitální samoobslužnost. Kupříkladu nákupy na sociálních sítích v poslední době velmi prudce vzrostly. Až 30 procent spotřebitelů uvedlo, že nakupuje online – prostřednictvím sociálních sítí. eMarketer předpokládá, že tržby z obchodu na sociálních sítích dosáhnou ještě do konce tohoto roku hodnoty 36,09 miliard dolarů.

„Customer experience je klíčem k úspěšné konkurenceschopnosti na moderním digitálním trhu. Jedním ze zásadních zjištění roku 2020 bylo odhalení skutečného nedostatku digitální transformace u mnoha společností a stejně tomu bylo i v případě Customer Experience,“ řekl Alan Webber, viceprezident pro Customer Experience Solutions ve společnosti IDC. „Firmy, které budou v následujícím období úspěšné, budou schopny implementovat technologie a nástroje Customer Experience nové generace. Ty jim umožní snazší propojení se zákazníky, a to způsoby, které budují důvěru, loajalitu a dlouhodobý závazek.“

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)