Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Slovenský Triad s VÚB jsou v klání o první cenu WARC

Slovenská agentura Triad Advertising se s kampaní Terapia šetrením pro banku VÚB probojovala na shortlist globální soutěže WARC Awards for Effectivness.

Slovensko má svého zástupce mezi 104 pracemi z téměř třicítky trhů, které se dostaly na shortlist prvního ročníku soutěže pro efektivní kampaně, kterou pořádá výzkumná společnost World Advertising Research Center (WARC) ve spolupráci se sesterskou Lions. Ta rovněž zastřešuje soutěž a festival Cannes Lions, během nějž proběhne 21. června i vyhlášení vítězů WARC Awards for Effectiveness.

Mezi finalisty v kategorii Brand Purpose se probojoval projekt Terapia šetrením od slovenské pobočky agentury Triad Advertising pro VÚB Banku. Kampaň bojovala s impulzivními nákupy na internetu a přílišným utrácením.

Reklama
ČEZ

Projekt mimo jiné přidával do e-shopů vedle tlačítek koupit i tlačítko „raději ušetřit“ a ze spoření tak udělat podobně zábavný koníček jako z nakupování. Podle Triadu Slováci během kampaně šetřili trojnásobně ve srovnání s předchozím rokem a kampaň překonala stanované cíle na 150 procent.

Terapia šetrením uspěla mimo jiné i v další soutěži oceňující efektivní kampaně – Effie  Awards Europe, kde získala dokonce nejvyšší cenu Grand Effie. „Porota Grand Effie ocenila nejen vysokou míru kreativity, ale také pozitivní společenské dopady kampaně. Bojem s přílišným utrácením a impulsivními nákupy pomohla lidem k zdravějším finančním návykům. Kombinace společenského i byznysového přínosu pomohla tomuto projektu vyniknout,“ uvedla tehdy Hélène Dusseaux, ředitelka pro brand building a komunikaci v Procter & Gamble, která řídila zasedání poroty Grand Effie.

Picture of Jakub Křešnička

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. V Marketing & Media se věnuje převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)