Slovenský Triad s VÚB jsou v klání o první cenu WARC

Slovenská agentura Triad Advertising se s kampaní Terapia šetrením pro banku VÚB probojovala na shortlist globální soutěže WARC Awards for Effectivness.

Slovensko má svého zástupce mezi 104 pracemi z téměř třicítky trhů, které se dostaly na shortlist prvního ročníku soutěže pro efektivní kampaně, kterou pořádá výzkumná společnost World Advertising Research Center (WARC) ve spolupráci se sesterskou Lions. Ta rovněž zastřešuje soutěž a festival Cannes Lions, během nějž proběhne 21. června i vyhlášení vítězů WARC Awards for Effectiveness.

Mezi finalisty v kategorii Brand Purpose se probojoval projekt Terapia šetrením od slovenské pobočky agentury Triad Advertising pro VÚB Banku. Kampaň bojovala s impulzivními nákupy na internetu a přílišným utrácením.

Projekt mimo jiné přidával do e-shopů vedle tlačítek koupit i tlačítko „raději ušetřit“ a ze spoření tak udělat podobně zábavný koníček jako z nakupování. Podle Triadu Slováci během kampaně šetřili trojnásobně ve srovnání s předchozím rokem a kampaň překonala stanované cíle na 150 procent.

Terapia šetrením uspěla mimo jiné i v další soutěži oceňující efektivní kampaně – Effie  Awards Europe, kde získala dokonce nejvyšší cenu Grand Effie. „Porota Grand Effie ocenila nejen vysokou míru kreativity, ale také pozitivní společenské dopady kampaně. Bojem s přílišným utrácením a impulsivními nákupy pomohla lidem k zdravějším finančním návykům. Kombinace společenského i byznysového přínosu pomohla tomuto projektu vyniknout,“ uvedla tehdy Hélène Dusseaux, ředitelka pro brand building a komunikaci v Procter & Gamble, která řídila zasedání poroty Grand Effie.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka