Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Skupina Brainz Studios rozjíždí PR studio Narrative

PR studio bude s nezávislou kreativní skupinou bude sdílet kanceláře i know-how. Chystá se i studio na vývoj her ve virtuální realitě Brainz Gamify.

Skupina Brainz Studios novou PR značku založila kvůli tomu, že se jí dlouho nedařilo najít partnera na public relations. „Vznik dalšího studia je přirozeným krokem k rozšíření našich služeb charakteristických multidisciplinárním přesahem i znalostí nejnovějších trendů a technologií. Klientům chceme nabídnout nové pojetí PR založeného na synergii dat, psychologie, kreativity a selského rozumu. Vedle tradičních služeb se také chceme výrazně profilovat na komunikaci značek skrze autentické příběhy lidí, kteří je tvoří a stojí za jejich úspěchy,“ představuje Brainz Narrative Štěpán Kleník, jeden ze spoluzakladatelů studia i skupiny. S tou bude Narrative sdílet nejen kanceláře na pražských Vinohradech, ale i veškeré know-how, nástroje a postupy.

Společně se Štěpánem Kleníkem bude v čele nového studia stát Martina Trnka Vaňková, Tereza Škarková a Jakub Smoljak. Martina Trnka Vaňková je společně se Štěpánem Kleníkem a Robinem Pulterou spolumajitelkou nového PR studia, pro které bude zajišťovat především start a řízení studia, akvizici nových klientů a postupné posilování interního týmu. Ten je nyní postaven na spolupráci interních zaměstnanců společně se sítí zavedených externích spolupracovníků.

Reklama
Know

Ambicí studia Narrative je nyní oslovit nejen osobnosti a značky, kterým chybí vlastní komunikační tým, ale i interní PR oddělení, která jsou naplno vytížená komunikací značky a nemohou se dostatečně věnovat personálnímu PR. „Jedná se o disciplínu, která má pro renomé jednotlivců či firem zásadní dopad. Rádi bychom, aby se personální PR stalo běžnou součástí, případně i firemním benefitem pro střední a top management,“ doplňuje Martina Trnka Vaňková.

Brainz Narrative už v prvních měsících své činnosti zajistili datovou analýzu sociálních sítí pro biofarmaceutickou společnost MSD nebo personální PR pro zakladatele sítě hydroponických hi-tech farem Tomáše Lichtenberga (dříve Fruitisimo a Giftisimo). Studio se také podílelo na představení závodní hry ve virtuální realitě pro Škoda Auto nebo komunikaci inovátorského OnLive koncertu kapely Tata Bojs, který již získal několik ocenění. Zajistilo také kompletní PR komunikaci v tuzemských a zahraničních médiích pro kulturní startup Brejlando.

K digitálnímu studiu Brainz Disruptive a VR/AR studiu Brainz Immersive by vedle PR studia Brainz Narrative mělo v průběhu roku přibýt ještě studio na vývoj her ve virtuální realitě s názvem Brainz Gamify.

Tereza Škarková nastoupila do Brainz Studios na pozici PR a marketingové ředitelky v minulém roce. Značka Brainz Studios pod jejím vedením skokově posílila svou pozici na zahraničním i tuzemském trhu, právě i díky nové personální PR strategii pro vedení skupiny. Dříve působila na Akademii múzických umění v Praze a na britském velvyslanectví, kde stála za úspěchem twitterového účtu britského velvyslance Nicka Archera nebo virálním videem Christmas Actually. Je porotkyní oborové soutěže Zlatý středník, kterou každoročně pořádá PR Klub.

Jakub Smoljak působí v kreativní skupině Brainz Studios jako kreativní stratég a podílel se na výrazných projektech studia Brainz Disruptive jako jsou nová pojišťovna Simplea finanční skupiny Partners, V Praze jako doma pro Prague City Tourism nebo umělecká platforma st_age pro vídeňskou nadaci Thyssen Bornemisza Art Contemporary (TBA21). Zajišťuje také personální PR pro senátora Davida Smoljaka. Společně se Štěpánem Kleníkem je mentorem ve schématu DoToho! Pavla Přikryla, Pavla Boušky a Luboše Černého.

Součástí týmu Brainz Narrative bude i Barbora Kalousková, která má zkušenosti s tvorbou digitálních osobních brandů pro C-level manažery IT firem i umělce z oblasti hudby, divadla a tance. Zodpovídat bude především za veškerý obsah a klientům bude asistovat také s populárními formáty jako jsou podcasty či vertikální videa.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)