Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Seznam.cz vyhlašuje první ročník ceny „Agenturní spolupráce roku”

Tuzemská internetová jednička bude sledovat výkony digitálních agentur, které s ní spolupracují, a na začátku příštího roku vyhlásí vítěze v sedmi různých kategoriích. Do soutěže se agentury nemusí hlásit, účast mají automatickou.

Agentury bude na ocenění nominovat odborná porota. Nebude v ní chybět Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz, ani manažer konzultací Skliku David Velechovský, šéf Seznam Brand Studia Ondřej Sitta nebo Petr Daneš, manažer videoreklamy na Seznamu. „Vítěze vybíráme ze všech agentur, které s námi spolupracují. Jakožto jednička na trhu spolupracujeme se všemi většími agenturami,“ říká Ondřej Polášek, manažer obchodního týmu klíčových zákazníků Seznam.cz. 

Jednou ze sedmi prestižních cen v soutěži je „Cross-mediální kampaň roku”. Tou se stane ta, která ve všech mediatypech získá celkově nejvyšší zásah reálných uživatelů. „Chceme upozornit na nejzdařilejší spolupráce, které přinášejí klientům skvělé výsledky, a ukázat i menším klientům, že spolupracovat s námi se vyplatí,“ uvádí Polášek.

Reklama
Abovalve

Kategorie „Obsahová spolupráce roku“ ocení agenturu, která nejlépe využila možnosti obsahové spolupráce se Seznamem, který má v portfoliu významné tituly jako Novinky.cz, Seznamzpravy.cz, Proženy.cz aj. Hodnotit se bude úspěch kampaně, inovace, pročtenářský přístup i role agentury. „Skokanem roku“ se může stát agentura s nejvyšším meziročním procentuálním nárůstem investic. „Absolutním Skokanem roku“ pak agentura s absolutně nejvyšším meziročním nárůstem investic.

Agentura s nejlepší strategií videoreklamy a využitím reklamních videoproduktů Seznamu může získat ocenění „Videokampaň roku“. Agentura, která kontinuálně využívá videoreklamu, se pak může ucházet o cenu „Videospolupráce roku“, ve které hlavním kritériem bude poměr investic do videa k celkovým investovaným prostředkům. Nebude chybět ani cena „Inovátor roku“, která bude patřit odvážné agentuře, která prokáže odvahu a udělá krok do neznáma a efektivně třeba využije neotřelých reklamních formátů a způsobů komunikace.

Vítězové společně se Seznamem podpoří neziskové organizace

Vítězné agentury budou vyhlášené v únoru roku 2022 a jejich zástupci získají nejen trofej v podobě sošky maskota Krastyho, ale budou mít možnost prostřednictvím české technologické jedničky vykonat dobrý skutek a budou si moci vybrat ze sedmi neziskových organizací tu, jejíž činnost je jim nejbližší a podpořit ji kreditem do reklamního systému Sklik v hodnotě 50 tisíc korun. Organizace tak může dát o svých bohulibých aktivitách vědět do světa. Podpořit bude možné tyto organizace: Zdravotní klaun, Linka bezpečí, Konto bariéry, LOONO, Domov svatého Josefa, Projekt Šance nebo Aranžérie.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)