Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Rajec otevírá letní Outfitko. Na jednom místě nabízí česká a slovenská sportoviště v přírodě

Pro letošní léto vytvořila značka Rajec největší vyhledávač venkovních sportovišť a tras v Československu a pojmenovala ho jednoduše Rajec Outfitko. Otevírá jej ve spolupráci s českým mapovým portálem Mapy.cz. 

Outfitko obsahuje víc než čtyři tisíce míst, mezi kterými jsou venkovní posilovny, místa pro plavání v přírodě, cvičení jógy, in-line stezky, běžecké trasy, cyklotrasy a další venkovní aktivity. Každý si tak nyní může ve svém okolí vybrat místo pro zajímavou sportovní aktivitu. Vše pod hlavičkou nové kampaně „Žízeň po pohybu“.

Impulsem pro vznik unikátního projektu byla koronavirová pandemie. Kvůli ní byla vnitřní sportoviště dlouho uzavřena a lidi přestali sportovat. „Řada lidí během pandemie výrazně omezila pohyb. Zůstali doma a sport se vytratil z jejich života. Chceme jim dát impulz a motivovat je, aby se znovu začali hýbat,“ říká Martin Brázda, manažer značky Rajec. „A protože Rajec je odjakživa spojen s krásnou přírodou, vybrali jsme si pohyb venku na čerstvém vzduchu,“ dodává.

Reklama
Know

Nově budou mít lidé toužící po pohybu díky Rajec Outfitku detailní přehled o možnostech sportování ve svém okolí i v celé zemi. Na Mapy.cz stačí zadat spojení „Rajec Outfitko“ a místo, kde se nacházíte. Doma, na dovolené či služební cestě si tak najdete tipy na místa, kde si lze zasportovat. „Chceme v lidech opět povzbudit žízeň. Žízeň po pohybu, která je motivovaná přirozenou touhou hýbat se, udělat něco pro sebe a odreagovat se,“ říká Lucia Hubináková, senior brand manažerka značky Rajec. Aktivita také upozorňuje na důležitost přijímat během sportování tekutiny.

Pro všechny soutěživé je navíc součástí kampaně akce na stránce https://www.outfitko.rajec.com/. Po registraci si každý může zaznamenávat své sportovní výkony a vyhrát. Náročnost pohybu se přepočítává na litry vody. „Hledali jsme způsob, jak co nejférověji porovnat jednotlivé sporty. Nejde totiž jasně říci, jestli je víc náročný kilometr chůze nebo cyklistiky. Jednotné měřítko jsme našli ve spotřebě vody. Veškeré propočty jsme připravovali ve spolupráci s odborníky,“ doplňuje Martin Brázda. Z účastníků budou vylosováni výherci sportovních hodinek a sportovních doplňků v unikátním designu značky Rajec od slovenských výrobců.

Rajec na projektu spolupracoval s Mapy.cz

„Naše aktivity neděláme jen pro to, abychom lidi motivovali jednou se proběhnout a pochlubit se tím na sociálních sítích. Děláme je, abychom naše příznivce motivovali k pravidelnému pohybu a zdravému životnímu stylu,“ doplňuje Martin Brázda. Značka Rajec je proto rovněž dlouhodobě partnerem největších běžeckých i cyklistických závodů napříč Československem, jakými jsou běžecký seriál akcí Runtour, Vltava Run, sportovní akce spadající pod Bratislavský Maraton nebo cyklistické akce Kolo pro Život.

Na kampani „Žízeň po pohybu“ a vytvoření Rajec Outfitka spolupracovali Seznam Brand Studio společně s Mapy.cz. Jan Čapek, obsahový stratég společnosti Seznam.cz k práci na projektu říká: „Věříme, že nejlepší způsob, jak inspirovat lidi k pohybu venku, je skrze funkční motivaci a ulehčení celé aktivity. Proto jsme spojili vhodná venkovní místa na sport pod jedno místo na Mapy.cz, které jsou uživatelé už zvyklí používat. To doplňujeme interaktivním článkem Seznam Native s tipy a videi běžných sportovců, který ve čtenářích vyvolá tu správnou žízeň po pohybu.“ Kreativu kampaně vytvořila agentura WMC GREY, mediální prostor zajišťuje agentura MarketUP. O PR podporu v Česku se stará agentura AC&C PR.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)