Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Radio Contact Liberec se začlení do skupiny Media Bohemia

Nejposlouchanější regionální stanice v Libereckém kraji, Radio Contact Liberec se produktově začlení do skupiny Media Bohemia, největšího provozovatele privátního rozhlasového vysílání. Tato akvizice technicky umožní přeskupení produktů do nového, efektivnější uspořádání klíčových rodin rádií provozovaných skupinou.

V Libereckém kraji a širším okolí, tak bude možné dlouhodobě kontinuálně rozvíjet, jak brand Hitrádia Contact, tak i brand Rádia Blaník Liberec.  „Díky této nové akvizici a souvisejícími záměry bude možné přinést posluchačům v Libereckém regionu větší programovou a hudební pestrost,“ komentuje probíhající proces programový ředitel, Jan Požický.  

„Hlavní konkurenční výhoda Contactu – regionální zaměření a obsah bude pro tento brand i nadále klíčová. Stávající tým zúročí 30 let budovanou znalost, kontakty a aktivity v regionu při rozvoji spoluprací a zapojení se do regionálních akcí. Regionální reklamní zadavatelé budou mít nově možnost plánovat rádiové kampaně i na posíleném Rádiu Blaník Liberec a napříč celou Českou republikou na úspěšných formátech sítě Rádia Blaník, Hitrádií, Rock Rádií, nebo Fajn rádia. Díky této pestré škále rádií, které jsou součástí skupiny Media Bohemia, bude možné lépe cílit na posluchače podle socio-demografických kritérií,“ shrnuje obchodní ředitel rádia Contact a regionální ředitel Radiohouse, Jaroslav Požický.

Reklama

„Velkou výhodu vidím ve vzájemné synergii (masový zásah, emoce, kladná vazba, umístění značky), on-line komunikaci a silnějším zásahu. Naším cílem je budovat i nadále silný brand Hitrádia Contact vedle silného Rádia Blaník Liberec. Pro reklamní zadavatele se otevírají nové příležitosti, a to nejen v rádiu, ale i v online prostředí. Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje rádia skupiny Media Bohemia vidí velké zlepšení v cílení a silnějším zásahu díky možnosti kupláží,“ potvrzuje v souvislosti s touto akvizici Štěpán Ryska, obchodní ředitel skupiny a jednatel Radiohouse.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)